کد خبر : 116746
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
4 بازدید

واکنش جالب کاربران به پست اینترنشنال درباره اقامتگاه سنوار

واکنش جالب کاربران به پست اینترنشنال درباره اقامتگاه سنوار

چند روز پس از اعلام خبر شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی ادعا کرد که مخفیگاه سنوار در غزه را پیدا کرده است. در این ویدئو، که شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» با ذوق‌زدگی آن را منتشر کرده، ادعا شده که نظامیان صهیونیست در تونل مخفیگاه یحیی سنوار

چند روز پس از اعلام خبر شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی ادعا کرد که مخفیگاه سنوار در غزه را پیدا کرده است.

در این ویدئو، که شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» با ذوق‌زدگی آن را منتشر کرده، ادعا شده که نظامیان صهیونیست در تونل مخفیگاه یحیی سنوار میلیاردها دلار پول نقد و مقدار زیادی آذوقه پیدا کرده‌اند.

فردی که در این ویدئو به عنوان راوی حضور دارد، تعمدا می‌گوید بسته‌هایی در آنجا وجود دارد که متعلق به آنروا (آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی) بوده و برای غیرنظامیان ارسال شده‌اند.

او همچنین بسته‌هایی از اسکناس را در داخل یک گاوصندوق نشان می‌دهد و ادعا می‌کند سنوار اینجا میلیون‌ها دلار پول داشته در حالیکه مردم غزه در گرسنگی به سر می‌برند!

در بخشی از مکانی که ادعا می‌شود اقامتگاه مخفی سنوار بوده، مقادیر زیادی اسلحه و تجهیزات نیز دیده می‌شود در حالیکه همگان دیدند که شهید سنوار در لحظه شهادت تنها یک اسلحه کلاشینکف کهنه در دست داشت که دسته آن را با چسب برق، نوارپیچی کرده بود. 

انتشار این فیلم در صفحه مجازی شبکه معاند ایران‌اینترنشنال واکنش‌های زیادی را از سوی دنبال‌کنندگان به همراه داشته است. از جمله کاربری که گفته است شهید سنوار اگر اسلحه و تجهیزات داشت، به قنداق تفنگش چسب برق نمی‌زد.

کاربر دیگری هم گفته است: «او در میدان جنگ در حالیکه اسلحه به دست داشت، شهید شد نه با چمدان پر از پول!»

بسیاری دیگر از کاربران فضای مجازی هم با اشاره به ساختگی بودن این ویدئو اظهار داشته‌اند که رژیم صهیونیستی با انتشار این ویدئوی ساختگی تلاش کرده تصویری که در آخرین لحظات حیات از شهید سنوار در افکار عمومی جهان به یادگار ماند، را با این اتهامات مخدوش کند.

واکنش کاربران به پست اینترنشنال درباره اقامتگاه سنوار

واکنش کاربران به پست اینترنشنال درباره اقامتگاه سنوار

واکنش کاربران به پست اینترنشنال درباره اقامتگاه سنوار

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn