کد خبر : 116767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
1 بازدید

نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛ برند مالت ایچ در تابستان امسال از کمپین خلاق و ماجراجویانه خود رونمایی کرد. این برند که طی چند سال اخیر با نوآوری‌های خود به دنبال خلق تجربه‌های متفاوت برای مخاطبانش بوده است، این بار نیز در فضای آفلاین و دیجیتال با کمپینی با شعار ” این

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛

برند مالت ایچ در تابستان امسال از کمپین خلاق و ماجراجویانه خود رونمایی کرد. این برند که طی چند سال اخیر با نوآوری‌های خود به دنبال خلق تجربه‌های متفاوت برای مخاطبانش بوده است، این بار نیز در فضای آفلاین و دیجیتال با کمپینی با شعار ” این یک داستان نوشیدنی‌ست! ” حضور یافت.

نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ


این کمپین ۳۶۰ درجه با هدف افزایش آگاهی از برند، کسب میزان تعامل بیشتر مخاطب با برند و کاراکتر آن (کاپیتان مالت ایچ) به صورت گسترده از اوایل مرداد ماه، آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این کمپین در دوفاز؛ تبلیغات تلویزیونی، محیطی و تبلیغات دیجیتال طراحی شده است. در تبلیغات محیطی رونمایی شده، بیلبوردها با استفاده از عناصر بصری هماهنگ باهویت برند طراحی شدند که توجه مخاطب خود را در تهران و سراسر شهرهای بزرگ ایران به خود جلب کردند. هم زمان با تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی نیز اجرا شد. این تبلیغات با سناریویی جالب‌توجه، لذت نوشیدن مالت ایچ را به تصویر می‌کشد و بیننده را در کسب تجربه‌ای دلچسب و حسی خوب با خود همراه می‌کند.

مالت-ایچ

کمپین ” این یک داستان نوشیدنی‌ست! ” بر پایه‌ی یک ایده خلاقانه و تعاملی بنا شده است. به صورتی که در فاز دو این کمپین، مالت ایچ با استفاده از گیمیفیکیشن (طراحی بازی دیجیتال) به شکل هوشمندانه توانست تعامل کاربران و مخاطبان خود را به سطح بالاتری برساند. داستان این بازی دیجیتالی حول سفر کاپیتان مالت ایچ به یک جزیره ناشناخته شکل می‌گیرد؛ جایی که او به دنبال گنجی پنهان است. در طی این سفر، چالش‌ها و موانعی بر سر راه کاپیتان است که تنها با کمک مخاطبان می‌تواند از آنها عبور کند.

پیج اینستاگرام مالت ایچ در این کمپین با استقبال قابل‌توجهی از مخاطبان خود روبه‌رو شد. مخاطبانی که دوست دارند در کنار کاپیتان، این مسیر جذاب برای رسیدن به گنج پنهان را طی کنند و از عهده حل چالش‌های پیش روی او برآیند. در مرحله نهایی داستان، کاپیتان مالت ایچ و مخاطبانش با یک چالش بزرگ روبه‌رو می‌شوند و آن برخورد کشتی با یک کوه بزرگ یخ است. برای عبور از این مانع، مخاطبان باید به یک لندینگ‌پیج اختصاصی وارد شوند و در یک مأموریت گروهی شرکت کنند. در این مأموریت، کاربران باید با ضربه زدن به کوه یخ، آن را شکسته و راه را برای پیشروی کشتی باز کنند.

 در نهایت، این کاپیتان است که با کمک مخاطبان و همراهانش در این مسیر پر فراز و نشیب به جزیره ناشناخته وارد می‌شود و گنج را به‌دست می‌آورد. حس ماجراجویی در کنار شوق رسیدن به نتیجه که همان گنج داستان مالت ایچ است، این بازی را برای دوستدارانش مهیج کرده است. گنج همان جوایز مخاطبان است که به ۶ نفر از افرادی که تا پایان مسیر همراه کاپیتان داستان بوده‌اند، به هر یک مبلغ ۳۰ میلیون تومان به‌عنوان هدیه سفر، تعلق می‌گیرد.

در نتیجه نظرسنجی‌های انجام شده در خصوص تبلیغات محیطی و دیجیتال کمپین مالت ایچ و طبق بررسی بازخوردهای کاربران در فضای دیجیتال، کمپین مالت ایچ توانسته است با ایده خلاقانه خود به درصد بالایی از تعامل با مخاطبان دست یابد. این کمپین با استفاده از سبک داستان‌سرایی و همراه کردن دوستداران خود در فضایی هیجان‌انگیز و دیجیتال، نه‌تنها توانست آگاهی از برند خود را افزایش دهد؛ بلکه میزان توجه و علاقه مخاطبان به کاراکتر برند مالت ایچ را نیز بالا برد.

 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn