کد خبر : 116907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
2 بازدید

هنرمندان تجسمی میان‌داران جبهه مقاومت شدند+ تصاویر

هنرمندان تجسمی میان‌داران جبهه مقاومت شدند+ تصاویر

هنرمندان تجسمی به‌واسطه خلق آثار در زمان کم در میدان مبارزه همیشه حضور دارند و به کمک جبهه مقاومت می‌آیند. هنرمندان تجسمی از سال گذشته تا به کنون نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش‌های سریع نشان دادند. در این راستا گرافیست‌ها و کاریکاتوریست‌ها بیش از هنرمندان سایر رشته‌ها میدان‌داری می‌کنند و به‌نوعی در خط مقدم

هنرمندان تجسمی به‌واسطه خلق آثار در زمان کم در میدان مبارزه همیشه حضور دارند و به کمک جبهه مقاومت می‌آیند. هنرمندان تجسمی از سال گذشته تا به کنون نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش‌های سریع نشان دادند.

در این راستا گرافیست‌ها و کاریکاتوریست‌ها بیش از هنرمندان سایر رشته‌ها میدان‌داری می‌کنند و به‌نوعی در خط مقدم مبارزه هنری با نسل‌کشی‌های مهیب رژیم صهیونیستی در فلسطین قرار دارند.

هنرمندان هنر‌های تجسمی پس از شهادت «یحیی سنوار» مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی دست‌به‌قلم شدند و با خلق آثار هنری با رنج مردم آزاده جهان و امت جهان اسلام همدردی کردند.

علیرضا ذاکری از جمله این هنرمندان است که برای آن نوشته است: در ۹ اکتبر ۱۹۶۷ نیرو‌های نیابتی آمریکا ارنستو چگوارا را اعدام کرده و ذوق‌زده شدند و تصویرش را به دنیا مخابره کردند. اما او به یک قهرمان تبدیل شد. همین حماقت را سربازان دشمن صهیونیست با انتشار تصاویر شهادت یحیی سنوار، گمان برده‌اند که حماس پایان یافته است. دنیا تصویر شهادت قهرمان را دید که چگونه در میدان نبرد تا آخرین نفس جنگیده است.

طرح جدید [مرام‌علی]هنرمند اردنی، به‌یاد آخرین قاب حماسی‌ای که «فرمانده سنوار» خلق کرد.

در ادامه بخش دیگری از این آثار خلق شده را می‌بینید.

هنر تجسمی

هنر تجسمی

هنر تجسمی

هنر تجسمی

هنر تجسمی

هنر تجسمی

منبع: فارس

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn