کد خبر : 116911
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
4 بازدید

به خیال خویش می‌پندارید کار ایران را می‌توانید یک‌سره کنید! + ویدئو | دیالوگ پربازدید نوید محمدزاده در کنسرت نمایش «سی‌صد»

به خیال خویش می‌پندارید کار ایران را می‌توانید یک‌سره کنید! + ویدئو | دیالوگ پربازدید نوید محمدزاده در کنسرت نمایش «سی‌صد»

به گزارش همشهری آنلاین، با نمایش اجراهای پایانی کنسرت نمایش سی‌صد، بخش‌هایی از این نمایش تاریخی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «سی‌صد» بر اساس نوشته‌ای از ری بردبری طراحی و تدوین شده‌است و به موضوع کتاب سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. «سی‌صد» که برای دومین بار به تهیه کنندگی تهمورس پورناظری و با

به گزارش همشهری آنلاین، با نمایش اجراهای پایانی کنسرت نمایش سی‌صد، بخش‌هایی از این نمایش تاریخی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «سی‌صد» بر اساس نوشته‌ای از ری بردبری طراحی و تدوین شده‌است و به موضوع کتاب سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.

«سی‌صد» که برای دومین بار به تهیه کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» روی صحنه رفت با حضور چهره‌هایی نظیر نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی و علی نصیریان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

نوید محمد زاده در این کنسرت نمایش، نقش فردوسی را به عهده داشت.

لحظه ورود علی دایی روی صحنه کنسرت نمایش | تشویق مردم را ببینید

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn