کد خبر : 116914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
5 بازدید

سمیعی و شهریاری باهم می روند؟!

سمیعی و شهریاری باهم می روند؟!

پس از رفتن جواد نکونام هر چند مدیران باشگاه به دنبال انتخاب یک سرمربی خارجی مطرح بودند اما طولانی شدن زمان انتخاب سرمربی و بلند شدن صدای اعتراض و انتقاد هواداران باعث شد آنها یک گزینه داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. به گزارش «شایانیوز»  به نقل از پارس فوتبال؛ سهراب بختیاری زاده در شرایطی

پس از رفتن جواد نکونام هر چند مدیران باشگاه به دنبال انتخاب یک سرمربی خارجی مطرح بودند اما طولانی شدن زمان انتخاب سرمربی و بلند شدن صدای اعتراض و انتقاد هواداران باعث شد آنها یک گزینه داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از پارس فوتبال؛ سهراب بختیاری زاده در شرایطی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد که تصور می شد در صورت کسب نتایج قابل قبول وی با استقلال احتمال ماندنش تا پایان فصل وجود خواهد داشت اما یک شکست تلخ و سنگین برابر ذوب آهن عملا روی این احتمال خط بطلان کشید تا «پیتسو موسیمانه» به عنوان سرمربی آبی ها انتخاب شود.

هر چند این انتخاب تا حدودی وضعیت باشگاه استقلال را آرام کرد اما انتقادات پرتعدادی که هواداران این تیم از فرشید سمیعی دارند و او را مقصر ناکامی ها و اتفاقات تلخ تیمشان می دانند، مدیران هلدینگ خلیج فارس را بر آن داشت تا نسبت به تغییر وی اقدام کنند.

مالکان استقلال با در نظر گرفتن چند گزینه که دو پیشکسوت و سه مدیرعامل سابق آبی پوشان شامل آن می شدند، مذاکرات خود را آغاز کردند تا شاید بتوانند بزودی مدیرعامل جدید این تیم را انتخاب کنند. البته در این میان برخی گزینه ها که قبلا هم مدیرعامل باشگاه استقلال بوده اند حاضر به پذیرش دوباره این مسئولیت نشده اند اما برخی برای رسیدن به این صندلی سرودست می شکنند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که بزودی فرشید سمیعی از مدیرعاملی باشگاه استقلال کنار خواهد رفت و فرد جدیدی از میان گزینه های مد نظر مالکان باشگاه جانشین او خواهد شد. البته احمد شهریاری رئیس هیات مدیره هم از تیررس تغییرات خیلی دور نیست و بعد از سمیعی نوبت به شهریاری خواهد رسید تا احتمالا مسئولیت خود را از دست بدهد چرا که برخی او را مقصر اتفاقات ناخوشایند این فصل آبی پوشان می دانند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn