کد خبر : 117026
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
0 بازدید

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کاراته در اسپانیا، امروز(دوشنبه) برگزار شد و تیم ایران در بخش کومیته در گروه A با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی، مقدونیه همگروه شد. در گروه B تیم های مصر، برزیل، اسپانیا، ژاپن و ترکیه، در گروه C تیم

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کاراته در اسپانیا، امروز(دوشنبه) برگزار شد و تیم ایران در بخش کومیته در گروه A با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی، مقدونیه همگروه شد.

در گروه B تیم های مصر، برزیل، اسپانیا، ژاپن و ترکیه، در گروه C تیم های فرانسه ، آمریکا، کوزوو، قزاقستان و یونان و در گروه D تیم های اردن، تونس، اوکراین، اسلواکی و کلمبیا حضور دارند.

در کاتای تیمی مردان تیم ایران در گروه D همراه با تیم‌های ژاپن، آفریقای جنوبی، لهستان، و مونته‌نگرو قرار گرفت. در گروه A تیم های ایتالیا، برزیل، عربستان، مقدونیه و مصر ، در گروه B تیم های ترکیه، کلمبیا، چین، آلمان و آذربایجان و در گروه C تیم های اسپانیا، فرانسه، کویته هنگ کنگ و پرو قرار دارند.

و در کاتای تیمی بانوان تیم ایران در گروه C نیز تیم‌های اسپانیا، کلمبیا، سوئیس و جمهوری چک همگروه شد. در گروه A تیم‌های مصر ، مجارستان، صربستان، ترکیه و پرو ، در گروه B تیم های ایتالیا، برزیل، بوتسوانا، آلمان و چین و در گروه D تیم های ژاپن، فرانسه، فیلیپین، پرتغال و مراکش قرار گرفتند.

این مسابقات 2 تا 4 آذرماه در شهر پامپولانا برگزار می‌شود.

دررقابت‌های جام جهانی کاراته اسپانیا 32 کشوردر قالب 54 تیم شرکت کرده‌اند که کشورهای ژاپن، فرانسه و مصر با 4 تیم، برزیل، کلمبیا، آلمان، ایران و چین با 3 تیم، استرالیا، هنگ کنگ و پرو با 2 تیم و سایر کشورها با یک تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ایران 3 تیم شامل کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان را در این دوره از رقابتها با توجه به سهمیه کسب شده روانه میدان کرده است.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn