کد خبر : 117029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
8 بازدید

دردسر کدال برای استقلال؛ پیش پرداخت ۳۵ میلیاردی رامین رضاییان!

دردسر کدال برای استقلال؛ پیش پرداخت ۳۵ میلیاردی رامین رضاییان!

به گزارش خبرورزشی، انتشار صورت های مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ باشگاه استقلال در سامانه کدال، نکات جالبی در خود دارد که علاقه مندان به این موضوع می توانند تمام صفحات را بررسی و دخل و خرج استقلال را ببینند. همچنین افرادی که حوزه کاری آنها حسابرسی است می توانند نظرات تخصصی تری در

به گزارش خبرورزشی، انتشار صورت های مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ باشگاه استقلال در سامانه کدال، نکات جالبی در خود دارد که علاقه مندان به این موضوع می توانند تمام صفحات را بررسی و دخل و خرج استقلال را ببینند. همچنین افرادی که حوزه کاری آنها حسابرسی است می توانند نظرات تخصصی تری در این خصوص ارائه دهند.

با این حال کدال به همان اندازه که باعث شفافیت می شود و یک اتفاق مثبت است می تواند باعث اختلاف هم بشود.

نکته ای که می تواند باعث اختلاف شود، مشخص شدن میزان دریافتی تمامی بازیکنان است. به طور مثال، اسناد مالی منتشر شده در کدال نشان می دهد رامین رضاییان ۳۵ میلیارد تومان پیش پرداخت گرفته است و این بالاترین دریافتی فصل جاری میان تمام بازیکنان استقلال است.

دردسر کدال برای استقلال؛ پیش پرداخت ۳۵ میلیاردی رامین رضاییان!

مشخص شدن میزان دریافتی بازیکنان می تواند منجر به اعتراض بازیکنانی شود که دریافتی کمتری داشته اند و پیش تر نیز در فوتبال کشورمان شاهد موارد مشابه بوده ایم. حالا بازیکنان استقلال می پرسند مبلغ قرارداد رامین رضاییان چقدر بوده که پیش پرداخت او ۳۵ میلیارد تومان است؟ به روایتی استقلال ۲۰ میلیارد به رامین و ۱۵ میلیارد به سپاهان داده که البته پول پرداختی به سپاهان هم به حساب رامین و مدیر برنامه اش رفته است و رضاییان قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی دارد اما به روایتی دیگر این ۳۵ میلیارد تومان، ۵۰% مبلغ قرارداد رامین است و او قرارداد ۷۰ میلیارد تومانی با استقلال دارد.

حتی در این اسناد نام بوقچی های باشگاه و رقم پرداختی به آنها نیز مشخص است. به طور مثال یک بوقچی ۱۲۰ میلیون تومان و دیگری ۶۰ میلیون تومان دریافتی داشته که این موضوع هم می تواند اختلاف را به سکوها نیز بکشاند.

نکته دیگر دیده شدن نام دو ایجنت در لیست پرداختی ها است. با توجه به اینکه سازمان لیگ پرداختی به ایجنت را ممنوع اعلام کرده بود، دیده شدن این اسامی نیز در لیست جای سوال دارد.

رضایتنامه ۲۰ میلیاردی به جیب گل گهر برای سامان فلاح

در لیست پیش پرداخت خرید خدمات رقم پرداختی ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه گل گهر دیده می شود. این عدد، رقم رضایتنامه سامان فلاح را مشخص می کند چرا که تنها پرداختی استقلال به گل گهر برای دریافت رضایتنامه بوده و باشگاه گل گهر سود خوبی از انتقال این بازیکن و کوشکی که اشانتیون خرید خدمات! بوده، به دست آورده است.

دردسر کدال برای استقلال؛ پیش پرداخت ۳۵ میلیاردی رامین رضاییان!

لینک دانلود صورت های مالی استقلال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ باشگاه استقلال (شامل تمامی هزینه ها و پرداختی های باشگاه به بازیکنان، مربیان و …)

طی روزهای آینده از زوایای مختلف به این لیست منتشر شده بر روی کدال و لیست صورت های مالی باشگاه پرسپولیس می پردازیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn