کد خبر : 117056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
0 بازدید

حریف فردای ما تیمی باکیفیت است

حریف فردای ما تیمی باکیفیت است

به گزارش روزپلاس، استیون انزونزی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل شارجه امارات اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. می‌دانیم تیم حریف یک امتیاز بیشتر از ما دارد، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. وی در ادامه افزود: این بازی یک مسابقه

انزونزی: حریف فردای ما تیمی باکیفیت است

به گزارش روزپلاس، استیون انزونزی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل شارجه امارات اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. می‌دانیم تیم حریف یک امتیاز بیشتر از ما دارد، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: این بازی یک مسابقه دور از خانه به شمار می‌رود که یک بازی رقابتی است. همانطور که سرمربی‌مان گفت، تلاش خود را به کار می‌بریم که در این بازی به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال سپاهان درباره کیفیت بازیکنان حریف فردای تیمش نیز یادآور شد: شارجه بازیکنان باکیفیتی دارد و ما فیلم‌های زیادی از آنها دیدیم. در این تیم بازیکنانی خیلی به ویژه در خط حمله حضور دارند.

انزونزی در پایان تصریح کرد: قبلاً هم گفتم که فردا بازی سختی داریم، اما ما نیز سپاهان هستیم و کیفیت خوبی داریم. مطمئناً فردا یک جنگ خیلی خوب و بازی خیلی خوبی خواهیم داشت.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 17:30 فردا (سه‌‌شنبه) در چارچوب دیداری از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 در خانه شارجه امارات به میدان خواهد رفت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn