کد خبر : 117146
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
19 بازدید

استایل نامتعارف الناز شاکردوست در جشنواره فیلم کوتاه

استایل نامتعارف الناز شاکردوست در جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش بازیگر 360 ، انتخاب استایل این بازیگر برای این رویداد رسمی، با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدان مد مواجه شده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی، استایل الناز شاکردوست را نامناسب و شلخته توصیف کرده‌اند. الناز شاکردوست که به عنوان یکی از بازیگران باسلیقه و مدگرای سینما شناخته می‌شود، این بار

به گزارش بازیگر 360 ، انتخاب استایل این بازیگر برای این رویداد رسمی، با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدان مد مواجه شده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی، استایل الناز شاکردوست را نامناسب و شلخته توصیف کرده‌اند.

الناز شاکردوست که به عنوان یکی از بازیگران باسلیقه و مدگرای سینما شناخته می‌شود، این بار با انتخابی متفاوت، ظاهری غیرمنتظره از خود به نمایش گذاشته است.

شایان ذکر است که الناز شاکردوست پیش از این نیز با انتخاب‌های جسورانه در زمینه مد، توجه‌ها را به خود جلب کرده بود. اما این بار، به نظر می‌رسد که این انتخاب با سلیقه عموم مخاطبان همسو نبوده است.

لازم به ذکر است که سلیقه در مد، موضوعی کاملا شخصی است و هر فردی حق دارد سبک پوشش مورد علاقه خود را انتخاب کند. اما با توجه به جایگاه و نفوذ بازیگران به عنوان الگوهای اجتماعی، انتخاب‌های آن‌ها در زمینه مد، می‌تواند تأثیرگذار باشد.

استایل نامتعارف الناز شاکردوست در جشنواره فیلم کوتاه

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn