کد خبر : 117199
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
4 بازدید

زیاد النخاله در دمشق ترور شد؟!

زیاد النخاله در دمشق ترور شد؟!

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ادعاهای مربوط به شهادت دبیرکل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را تکذیب کرد. نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ادعاهای مربوط به شهادت دبیرکل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را تکذیب کرد.     به گزارش ایرنا؛ اسماعیل السنداوی نماینده جنبش

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ادعاهای مربوط به شهادت دبیرکل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را تکذیب کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ادعاهای مربوط به شهادت دبیرکل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را تکذیب کرد.

 

 

به گزارش ایرنا؛ اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه در گفت‌وگو با بخش عربی شبکه راشاتودی ( RT ) اعلام کرد که زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش و هیچ عضوی از آن در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت نرسیده‌اند.

 

این اظهارات پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه، یک خودرو را در محله المزه در شهر دمشق هدف قرار داد.

 

 

پس از این حمله برخی منابع رسانه‌ای و نیز کانال ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی، مدعی ترور زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این حمله شدند.

 

 

عصر امروز رسانه‌های سوریه گزارش دادند که صدای چند انفجار در محله المزه شهر دمشق شنیده شده است.

 

 

خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز اعلام کرد که در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به خودرویی در مقابل هتل «گولدن مزه» در محله المزه، یک نفر کشته شد.

 

 

وی گفت: اطلاعات نشان می‌دهد که فرد مورد هدف در حمله اسرائیل به دمشق به تازگی از مراسم سوگواری شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیرون آمده است.

 

 

خبرنگار اسپوتنیک همچنین گفت: اطلاعات حاکی از آن است که تجاوز اسرائیل با موشک هدایت شونده توسط یک جنگنده از حریم هوایی لبنان انجام شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn