کد خبر : 117204
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
3 بازدید

بازی غیر حرفه ای ترلان پروانه در “غربت” جنجال‌برانگیز شد

بازی غیر حرفه ای ترلان پروانه در “غربت” جنجال‌برانگیز شد

به گزارش بازیگر 360 ، سکانس‌هایی از بازی این بازیگر جوان در این سریال منتشر شده که بسیاری از کاربران آن را غیرحرفه‌ای و آماتورانه توصیف کرده‌اند. این انتقادات باعث شده تا بازیگری که تاکنون به دلیل چهره جذاب و نقش‌های عاشقانه شناخته می‌شد، این بار در کانون توجه قرار گیرد، اما نه به دلیل

به گزارش بازیگر 360 ، سکانس‌هایی از بازی این بازیگر جوان در این سریال منتشر شده که بسیاری از کاربران آن را غیرحرفه‌ای و آماتورانه توصیف کرده‌اند. این انتقادات باعث شده تا بازیگری که تاکنون به دلیل چهره جذاب و نقش‌های عاشقانه شناخته می‌شد، این بار در کانون توجه قرار گیرد، اما نه به دلیل توانایی‌های بازیگری‌اش.

انتقادات تند از بازی ترلان پروانه در سریال جدید

علت اصلی این انتقادات چیست؟

برخی از کاربران معتقدند که ترلان پروانه در این سکانس نتوانسته است احساسات شخصیت خود را به خوبی منتقل کند و بازی‌اش مصنوعی و غیرطبیعی به نظر می‌رسد. برخی دیگر نیز معتقدند که او هنوز تجربه کافی برای ایفای چنین نقش‌هایی را ندارد.

واکنش‌ها به این موضوع بسیار متفاوت بوده است. برخی از طرفداران ترلان پروانه از او دفاع کرده‌اند و معتقدند که این انتقادات بیش از حد اغراق‌آمیز است. برخی دیگر نیز از این فرصت استفاده کرده‌اند تا به نقد بازیگری او بپردازند.

این اتفاق نشان می‌دهد که بازیگران جوان حتی اگر از شهرت و محبوبیت برخوردار باشند، برای موفقیت در این حرفه نیازمند تلاش و تمرین مستمر هستند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn