گران‌قیمت‌ترین کشتی‌گیر ایران کیست؟





به گزارش رکنا، رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کرد که میزان قرارداد این دوره از رقابت‌های لیگ برتر در حدود ۵۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است. حمید یاری در این باره گفت: لیگ برتر کشتی با حضور ۸ تیم آزاد و ۶ تیم فرنگی از اواخر شهریور آغاز شد و قرار است که مرحله برگشت آن پس از رقابت‌های جهانی آلبانی از ۱۵ آبان ماه با دیدار تیم‌های ستارگان و سایپا در شهر ساری از سر گرفته شود.

یاری با بیان اینکه از سه آزادکار المپیکی تنها یک کشتی‌گیر در لیگ قرارداد خود را ثبت کرده است خاطرنشان کرد: حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا به علت آسیب دیدگی نمی‌توانند در لیگ حضور داشته باشند. رحمان عموزاد خلیلی به دلایل شخصی انصراف شفاهی خود را اعلام کرد. یونس امامی تنها المپین کشورمان است که قرارداد خود را به صورت رسمی با بانک شهر نهایی کرد. امیرحسین زارع مذاکراتی با تیم سایپا داشته که در آینده نزدیک قطعی خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص اینکه بیشترین دستمزد را در میان آزادکاران به کدام ملی‌پوش اختصاص دارد خاطر نشان کرد: کامران قاسم پور با ثبت قرار داد با ستارگان ساری بیشترین دستمزد را در این فصل به نام خود ثبت کرده است. البته با توجه به حساسیت رقابت‌های لیگ امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی در سقف قراردادها به نسبت سال گذشته هستیم.




  • فیلم زمانی برای کشتن ! / قسمت هفتم: انتخاب‌های مرگبار

آیا این خبر مفید بود؟