کد خبر : 117207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
0 بازدید

یارانه معیشتی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است

یارانه معیشتی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است

به گزارش برنا، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۴ مربوط به مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده است. این یارانه به ۱۶ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۳۶ خانوار تعلق گرفته و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه قابل برداشت خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان

به گزارش برنا، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۴ مربوط به مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده است. این یارانه به ۱۶ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۳۶ خانوار تعلق گرفته و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه قابل برداشت خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مبلغ یارانه این مرحله ۱۵ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان بوده که به ۵۰ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۸۴۱ نفر از دهک‌های چهارم تا نهم اختصاص یافته است. این واریزی از طریق ۲۸ بانک عامل در سراسر کشور انجام شده و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در دسترس خواهد بود. طبق روال سال‌های گذشته، یارانه‌ها معمولاً در تاریخ بیستم هر ماه واریز می‌شد، اما از بهمن‌ماه ۱۴۰۲ پرداخت یارانه‌ها بر اساس زمان‌بندی مشخص انجام می‌شود.

بر اساس این زمان‌بندی، مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه واریز می‌شود. همچنین، یارانه نقدی و معیشتی خانوار‌های دهک‌های یک تا سه به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر، در تاریخ ۲۵ هر ماه پرداخت می‌گردد. برای سایر خانوار‌های مشمول، یارانه نقدی و معیشتی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در روز سی‌ام هر ماه واریز می‌شود. همچنین، یارانه‌های مرتبط با دارو، هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای هر ماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد. یارانه دهک‌های چهارم تا نهم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn