کد خبر : 117216
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
28 بازدید

کارشناس داوری السد و پرسپولیس، پنالتی‌های تیم گاریدو در دوحه گم شد!/ گل قطری‌ها آفساید بود؟

کارشناس داوری السد و پرسپولیس، پنالتی‌های تیم گاریدو در دوحه گم شد!/ گل قطری‌ها آفساید بود؟

 نوذر رودنیل در گفت و گو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،در مورد عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس برابر نماینده قطر گفت: در نیمه اول قضاوت کم اشتباهی را از داور ژاپنی شاهد بودیم. در دقیقه ۲۱ آفساید قطری‌ها به درستی اعلام شد. ۲ دقیقه بعد داور می‌بایست خطای گولسیانی را اعلام می‌کرد که این اتفاق

 نوذر رودنیل در گفت و گو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،در مورد عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس برابر نماینده قطر گفت: در نیمه اول قضاوت کم اشتباهی را از داور ژاپنی شاهد بودیم. در دقیقه ۲۱ آفساید قطری‌ها به درستی اعلام شد. ۲ دقیقه بعد داور می‌بایست خطای گولسیانی را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد گل السد در دقایق پایانی نیمه اول  به ثمر رسید، اظهار داشت: بازیکن نزدیک به خط دروازه در این صحنه در موقعیت آفساید بود اما با توجه به اینکه این مهاجم دخالتی در رسیدن توپ درون دروازه نداشت، گل از السد سالم بود. در صورتی که حتی نوک پای او با توپ برخورد می‌کرد، گل آفساید و مردود بود.

این کارشناس داوری در مورد کارت زرد داور به سرمربی پرسپولیس گفت: پس از سوت پایان نیمه اول گاریدو به تیم داوری اعتراض کرد و همین اعتراض باعث جریمه شدن او با کارت زرد شد.

 رودنیل با پر اشتباه خواندن تصمیمات داور در نیمه دوم صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: در دقیقه ۵۱ بازیکن السد پشت پای امید عالیشاه را زد و این حرکت صددرصد پنالتی بود که متاسفانه داور  مرتکب اشتباه بزرگی شدو از اعلام  این پنالتی صرفه نظر کرد.

این کارشناس داوری با تاکید بر اشتباه بزرگ دیگر داور ژاپنی، صحنه دقیقه ۷۴ این دیدار را اینگونه تحلیل کرد: در این صحنه تا زمانی که بازیکن حریف روی زمین افتاده بود هیچ خطای هندی مرتکب نشد اما پس از آن  ودر حالی که روی زمین افتاده بود با ساعد به توپ ضربه زد که باید این صحنه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد که در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد.

وی با توصیف سومین اشتباه داور در دقیقه ۷۷ تاکید کرد: مدافع السد در این صحنه پای مهاجم پرسپولیس یعنی ژوائو را از پشت قفل کرد. من تعجب می‌کنم  در این صحنه چرا داور از اعلام پنالتی دیگری برای پرسپولیس خودداری کرد!

 رودنیل در مورد آخرین صحنه مهم این بازی تصریح کرد: در دقیقه ۱+۹۰ کمک داور دوم در اعلام آفساید عجله کرد چرا که مدافع چپ السد آفساید را پر کرده بود.

 وی در پایان گفت: در نهایت به اعتقاد من داور می‌توانست ۳ پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کند اما مطابق قانون قضاوت‌ نکرد و در مجموع قضاوت خوبی را در این دیدار نداشت.

گفت و گو از سميه قدیری 

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn