کد خبر : 117228
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
22 بازدید

بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم

بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم

به گزارش روزپلاس، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان از ساعت 19:30 فردا شب (سه‌شنبه) در دور سوم دیدارهای گروه غرب لیگ نخبگان آسیا در شهر دبی (امارات) به مصاف هم خواهند رفت. استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر ریاض درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی سختی برابر تیم خوبی (استقلال) پیش رو داریم.

پیولی: بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم

به گزارش روزپلاس، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان از ساعت 19:30 فردا شب (سه‌شنبه) در دور سوم دیدارهای گروه غرب لیگ نخبگان آسیا در شهر دبی (امارات) به مصاف هم خواهند رفت.

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر ریاض درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی سختی برابر تیم خوبی (استقلال) پیش رو داریم. ما با کسب بردهای متوالی و نتایج خوب اخیر به امارات آمدیم و امیدواریم این روند را در بازی برابر استقلال هم ادامه دهیم.

پیولی در ادامه با اشاره به سطح فنی لیگ نخبگان آسیا خاطر نشان کرد: کیفیت این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی است و تمام تیم‌ها سطح فنی خوبی دارند.

سرمربی النصر درباره کریستیانو رونالدو هم اظهار داشت: رونالدو یک ستاره بزرگ و الهام‌بخش بازیکنان است. او به خوبی آماده بازی با استقلال و هیجان‌زده است. النصر در هر بازی خانگی و خارج از خانه در لیگ نخبگان آسیا دنبال پیروزی است. ما پیش از بازی فردا با استقلال این تیم را به خوبی آنالیز کردیم.

در جدول 12 تیمی گروه غرب لیگ نخبگان آسیا النصر ریاض (چهار امتیاز) و استقلال (سه امتیاز) به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn