کد خبر : 117421
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۴۷
0 بازدید

هندبالیست‌های ایرانی بسیار باکیفیت هستند

هندبالیست‌های ایرانی بسیار باکیفیت هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ولادیمیر کوپرا دروازه‌بانی شناخته شده در دنیای هندبال است که زاده بلگراد صربستان و عضو باشگاه دیناموبخارست رومانی است. این گلر صربستانی تاکنون در باشگاه‌های مختلفی به میدان رفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیل آلمان و تلکام وِسپرم مجارستان اشاره کرد و به عناوین قابل توجهی هم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ولادیمیر کوپرا دروازه‌بانی شناخته شده در دنیای هندبال است که زاده بلگراد صربستان و عضو باشگاه دیناموبخارست رومانی است.

این گلر صربستانی تاکنون در باشگاه‌های مختلفی به میدان رفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیل آلمان و تلکام وِسپرم مجارستان اشاره کرد و به عناوین قابل توجهی هم دست یافته است. البته او اخیرا در بازی با پلیستر دچار مصدومیت شده است.

این چهره برجسته هندبال صربستان در گفت‌گوی اختصاصی با برنا به موارد جالبی اشاره کرده که در ادامه از زیر نظر می‌گذرانید:

*عملکرد خود را در فصل جاری لیگ رومانی چطور ارزیابی می‌کنی؟

تا پیش از بازی مقابل پلیستر از لحاظ شرایط بدنی و آمادگی بسیار آماده بودم و بازی‌های خوبی در سوپرکاپ رومانی و لیگ داخلی به نمایش گذاشته بودم اما از شانس بد در دیدار با پلیستر دچار آسیب‌دیدگی شدم. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط بازی کردن برسم.

*آیا شناختی از بازیکنان ایران دارید؟

چند بازیکن که در لیگ رومانی بازی می‌کنند را می‌شناسم، همه آنها بازیکنانی باکیفیت هستند. همچنین کنار سید (سعید حیدری‌راد) بازی کرده‌ام که دروازه‌بانی فوق‌العاده و انسان خوبی است.

*چه انتظاراتی در فصل جاری از تیمتان داری؟

ما در فرم خوبی هستیم و تیم خوبی هم داریم زیرا بازیکنانی باکیفیت در تیممان حضور دارند. برای فصل پیش‌رو امید و انتظارات زیادی از ما وجود دارد. می‌خواهیم مانند سال گذشته در رومانی، همه‌چیز را برنده شویم و در اروپا هم تا جایی که می‌شود پیش برویم.

*درباره خودت چه نظری داری؟

می‌خواهم نمایشی مستمر داشته باشم و به تیم هر چیزی که برای بُرد نیاز دارد را بدهم. هر روز باید بهتر از قبل باشم چون من ولادیمیر کوپرا هستم.

*از اینکه این همه جایزه بُرده‌ای ، خسته نشدی؟

واقعأ من چیزهای زیادی برده‌ام و بیشتر از همه خوشحالم که نقش زیادی در هر کدام از آنها داشته‌ام. امیدوارم همچنان بتوانم با عملکرد عالی به تیمم در بردن جوایز بیشتر کمک کنم چون از کسب افتخار و جام بردن خسته نمی شوم.

گفت‌وگو از یدالله محمدی

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn