کد خبر : 117474
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۷:۳۵
4 بازدید

ماجرای ویزای شینگن خانوادگی یک مسئول انقلابی با پول بیت‌المال!

ماجرای ویزای شینگن خانوادگی یک مسئول انقلابی با پول بیت‌المال!

 فارس: ماجرای حاشیه‌سازی برخی اعضا در شورای شهر تهران تمامی ندارد. حالا این بار بهانه تازه‌ای برای این حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شده است. «من باید شهردار منطقه سکونتم را انتخاب کنم» این عبارت سرآغاز اختلاف یکی از اعضای شورای شهر با شهرداری تهران شد. مدیران شهرداری می‌گویند مطابق قانون، اعضای شورای شهر نباید در امور اجرایی

 فارس: ماجرای حاشیه‌سازی برخی اعضا در شورای شهر تهران تمامی ندارد. حالا این بار بهانه تازه‌ای برای این حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شده است.

«من باید شهردار منطقه سکونتم را انتخاب کنم» این عبارت سرآغاز اختلاف یکی از اعضای شورای شهر با شهرداری تهران شد.

مدیران شهرداری می‌گویند مطابق قانون، اعضای شورای شهر نباید در امور اجرایی و انتصابات دخالت کنند اما اگر فرد شایسته‌ای را معرفی کنند حتماً از آن استقبال می‌کنیم.

پس از این بود که یک عضو شورای شهر که از طرف‌داران سابق شهردار تهران نیز به شمار می‌رفت، شروع به اعلام مخالفت علنی و حاشیه‌سازی های متعدد در صحن شورای‌شهر کرد. 

وی با بیان این که «ما مثل مدیران شهرداری درگیر کار اجرایی نیستیم و با توجه به فرصتی که داریم هر روز یک مسئله جدید برای شهرداری ایجاد می‌کنیم» احتمالاً می‌خواهد تا این عدم تمکین مدیران شهرداری را جبران کند!

همین چند وقت پیش هم بعد از توصیه عباس عبدی به شورای شهر برای استیضاح شهردار تهران به دلیل همسو نبودن با دولت، او اولین کسی بود که با این ادبیات همراه شد و خواستار استیضاح شهردار تهران شد که با مخالفت اکثریت شورا مواجه شد و تذکرات جدی هم از بیرون شورا دریافت کرد.

خبرنگار برای پیگیری این موضوع از مسئولین شهرداری پیگیر میزان سفرهای شهرداری و مقایسه آن با ادوار مختلف شد که مشخص شد به‌استثنای زمان کرونا که بسیاری از سفرها امکان‌پذیر نبود، شهرداری تهران در این دوره کمترین سفر را چه از میزان تعداد سفر و چه از میزان تعداد افراد نسبت به همه ادوار قبل داشته است. 

سخنگوی شهرداری تهران به خبرنگار ما گفت: به‌استثنای سفرهای ضروری که برای انعقاد قرارداد یا شرکت در اجلاس‌هایی که شهرداری تهران عضو آن است و باید حتماً در آن شرکت کند، بسیاری از سفرها و دعوت‌ها با نظر شهردار تهران برای کاهش هزینه‌ها انجام نمی‌گیرد.

حالا برخی کاربران فضای مجازی به کنایه ماجرای ویزای شینگن با پول بیت‌المال را به وی یادآوری کردند. آنها می‌گویند: این عضو شورا پیش‌ازاین به دلیل پرداخت هزینه ویزای شینگن خود و خانواده‌اش از یک ارگان دولتی، در این دوره رد صلاحیت شده بود که با پادرمیانی برخی اعضای شورای شهر نهایتاً تأیید صلاحیت شد و حالا عجیب است که ایرادات خود را به دیگران نسبت می‌دهد.

بااین‌حال اقدامات و هجمه‌های این عضو شورای شهر با بی‌توجهی کامل مدیران  شهرداری مواجه شده است و آنها می‌گویند اگر بخواهند هر روز درگیر این حواشی شوند به مسئولیت‌های اصلی خود نمی‌رسند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn