کد خبر : 117507
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۳۱
10 بازدید

پرسپولیس مقابل السد فوق‌العاده بازی کرد و حقش شکست نبود

پرسپولیس مقابل السد فوق‌العاده بازی کرد و حقش شکست نبود

بهزاد داداش‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد دیدار پرسپولیس مقابل السد که با شکست سرخ پوشان همراه بود گفت: واقعیت فوتبال همین است وقتی گل نزنی گل هم میخوری. پرسپولیس مثل بازی با الاهلی فوق‌العاده بازی کرد و موقعیت های گل فراوانی داشت اما در ضربات آخر کم دقت

بهزاد داداش‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد دیدار پرسپولیس مقابل السد که با شکست سرخ پوشان همراه بود گفت: واقعیت فوتبال همین است وقتی گل نزنی گل هم میخوری. پرسپولیس مثل بازی با الاهلی فوق‌العاده بازی کرد و موقعیت های گل فراوانی داشت اما در ضربات آخر کم دقت بود. چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشد چون شاگردان گاریدو در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشتند. پرسپولیس حقش باخت نبود.

وی ادامه داد: زمین فوتبال در روند بازی تیم های بسیار تاثیرگذار است. دیدید که پرسپولیس امشب چقدر روان و چشم نواز بازی کرد. دلیلش زمین چمن خوب بازی بود. ما نصف همین زمین تمرین ها را نداریم که بخواهیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم. بخاطر همین مسائل است که نمی توانیم هیچوقت پیشرفت کنیم.

داداش‌زاده در مورد کم دقتی مهاجمان پرسپولیس در دیدار مقابل السد تصریح کرد: مهاجمان بسیار عجول و کم دقت ظاهر شدند. این تیم نیاز به بازیکن خارجی خوب دارد تا بتوانیم در چنین بازی ها را به نفع خودمان تمام کنیم. ژائو ۲ موقعیت خوب داشت که از آنها استفاده نکرد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره این سوال که پرسپولیس چقدر شانس صعود از گروه خود را دارد، گفت: ما نباید انتظار داشته باشیم که تیم های ایرانی در آسیا مقامی کسب کنند. تیم های عربستانی هزینه های زیادی برای تیم هایشان انجام دادند. کار پرسپولیس برای صعود سخت شد اما باید ببینیم در ادامه چه پیش می آید.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn