کد خبر : 117642
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
1 بازدید

واکنش تند پزشکیان به حمله احتمالی اسرائیل

واکنش تند پزشکیان به حمله احتمالی اسرائیل

رئیس جمهور در دفتر حماس در تهران در پاسخ به سوالی درباره حمله‌ی احتمالی اسرائیل به مواضع ایران تاکید کرد: هر حمله‌ای کند، پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت. به گزارش  تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حاشیه‌ی مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: متأسفانه در جامعه‌ای

رئیس جمهور در دفتر حماس در تهران در پاسخ به سوالی درباره حمله‌ی احتمالی اسرائیل به مواضع ایران تاکید کرد: هر حمله‌ای کند، پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.واکنش تند پزشکیان به حمله احتمالی اسرائیل

به گزارش  تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حاشیه‌ی مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: متأسفانه در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم حکومت‌ها و قدرت‌هایی وجود دارند و دم از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی می‌زنند که اتفاقاً خودشان ناقضان تمام قوانین و حقوقی هستند و ادعا می‌کنند باید به این قواعد پایبند بود. با مردمی می‌جنگند و دولتی را پشتیبانی می‌کنند که مردم  را از خانه‌های خود بیرون و آواره کرده در حالیکه به‌دنبال حق و سرزمین خودشان هستند. 

 

وی افزود: کشورهای اروپایی و آمریکایی با تمام قوا اسرائیل را مسلح کردند و با کمال پررویی از هر جنایت ضدبشری دفاع می‌کنند. این وجدان‌های بیدار که دم از حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی می‌زنند، کجاست؟ این نشان می‌دهد که اینان دنبال زور و قلدری هستند. کسانی که دنبال به‌حق و عدالت‌اند به‌هیچ‌وجه در مقابل خواست آن‌ها ساکت نخواهند نشست. 

 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: این جنگی نیست که با کشتن افراد پایان یابد، جنگی است که با استقرار عدالت تمام می‌شود و با در نظر گرفتن همه انسان‌ها امکان دارد تمام شود ولی با زور و حق‌کشی ممکن نیست. 

پزشکیان هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره حمله‌ی احتمالی اسرائیل به مواضع ایران نیز تصریح کرد: هر حمله‌ای کند، پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn