کد خبر : 117646
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
0 بازدید

عکس/ وزیر ورزش وسط چمن یادگار تبریز

عکس/ وزیر ورزش وسط چمن یادگار تبریز

احمد دنیامالی در اولین بازدید خود در سفر استانی به آذربایجان شرقی و شهر تبریز، به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفت و از امکانات این ورزشگاه بازدید کرد. حبیب‌الله ستوده‌نژاد، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید آخرین گزارش خود را نسبت به تغییرات ورزشگاه یادگار امام تبریز و امکانات این

احمد دنیامالی در اولین بازدید خود در سفر استانی به آذربایجان شرقی و شهر تبریز، به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفت و از امکانات این ورزشگاه بازدید کرد.

حبیب‌الله ستوده‌نژاد، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید آخرین گزارش خود را نسبت به تغییرات ورزشگاه یادگار امام تبریز و امکانات این ورزشگاه به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

دنیامالی در این بازدید نسبت به هزینه‌کردهای این ورزشگاه و همچنین مسائل زیرساختی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نکاتی را مطرح کرد. وزیر ورزش و جوانان در ادامه از گیت‌های ورودی ورزشگاه یادگار امام تبریز بازدید کرد و مسئولان این ورزشگاه از آخرین تغییرات این گیت‌های ورودی و نحوه ورود تماشاگران به استادیوم توضیحاتی ارائه کردند.

2098227
2098228
2098229
2098230

پس از آن، دنیامالی از پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز بازدیدی داشت و در ادامه از پروژه استخر قهرمانی این مجموعه ورزشی بازدید کرد و مسئولان این بخش از آخرین پیشرفت فیزیکی این پروژه و شرایط آن گزارش دادند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn