کد خبر : 117680
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
6 بازدید

امیدوارم النصر را ببریم و موسیمانه را خوشحال کنیم

امیدوارم النصر را ببریم و موسیمانه را خوشحال کنیم

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل النصر  و یاران رونالدو گفت: النصر بدون شک پس از الهلال برترین تیم این تورنمنت است. استقلال با توجه به شرایطی که برایش پیش آماده نیاز به آرامش دارد. من همیشه معتقد هستم استقلال

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل النصر  و یاران رونالدو گفت: النصر بدون شک پس از الهلال برترین تیم این تورنمنت است. استقلال با توجه به شرایطی که برایش پیش آماده نیاز به آرامش دارد. من همیشه معتقد هستم استقلال در بازی های آسیایی تیمی متفاوت تر از لیگ بوده و توانسته موفق ظاهر شود. امیدوارم استقلال بتواند یک بازی خوب و تماشاگر پسند را مقابل رونالدو و یارانش انجام دهد و در نهایت بتوانیم النصر را شکست دهیم. بازی بسیار سختی در پیش داریم. 
 
وی در مورد نقاط ضعف استقلال تصریح کرد: استقلال در دفاع خیلی متزلزل است و عدم ناهماهنگی در این پست دیده می شود. سیلوا و دیگر بازیکنانی که در خط دفاع حضور دارند وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند. امیدوارم در خط دفاع مرتکب اشتباهی نشویم چون رونالدو شوخی بردار نیست و از توپ مرده گل می‌سازد. 
 
پیشکسوت استقلال درباره انتصاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: آقای موسیمانه رزومه خوبی دارد و در هر تیمی بوده حداقل 1 جام را گرفته است. متاسفانه هر مربی که می آید بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به مدیران فشار بیاورند تا مربی را برکنار کنند و خودشان روی نیمکت بشینند. باید بگویم که دوران شما تمام شده و هر چقدر تلاش کنید فایده ندارد. هواداران باید تمام قد از موسیمانه حمایت کنند تا او روحیه بگیرد و بتوانیم افتخارات متعددی را با وی کسب کنیم. انشاالله نتیجه قابل قبولی بگیریم و به آقای موسیمانه و هواداران شیرینی خوبی دهیم. 
 
انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn