کد خبر : 117691
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
1 بازدید

فردی که در فرودگاه امام مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم

فردی که در فرودگاه امام مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم

فردی روز گذشته در محل کار خود در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل اختلافات مالی با کارفرمای خود درگیر و با شلیک گلوله وی را به قتل می‌رساند. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح روز گذشته یکی از کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل اختلافات مالی با مسئول بخش درگیر می‌شود که

فردی روز گذشته در محل کار خود در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل اختلافات مالی با کارفرمای خود درگیر و با شلیک گلوله وی را به قتل می‌رساند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح روز گذشته یکی از کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل اختلافات مالی با مسئول بخش درگیر می‌شود که متاسفانه در این درگیری مسئول بخش مربوطه به قتل می‌رسد.

براساس پیگیری‌های انجام شده و طبق اعترافات قاتل، وی چند سال قبل به قصد خودکشی اسلحه‌ای را به همراه چند فشنگ از طریق فضای مجازی خریداری و نگهداری می‌کند.

متهم به دلیل اختلاف مالی که در محل کار خود داشته با کارفرمای خود درگیر می‌شود. روز حادثه قاتل اسحله خریداری شده را مسلح و به محل کار می‌برد و با کارفرمای درگیر می‌شود و در نهایت با شلیک گلوله وی را به قتل می‌رساند. قاتل انگیزه کار خود را ترساندن کارفرما اعلام کرده است، اما به دلیل از دست دادن کنترل خود به سمت کارفرما شلیک کرده است.

در حال حاضر متهم دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn