کد خبر : 117746
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
2 بازدید

جاده قدیم قم به تهران مرگبار شد

جاده قدیم قم به تهران مرگبار شد

بازدید:۳ صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برخورد خودرو تاکسی پژو و کامیون خاور در جاده قدیم قم به تهران با یک مصدوم و ۳ جان‌باخته خبر داد. به گزارش صد آنلاین، محمدرضا بهرامی‌با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو دستگاه خودرو تاکسی پژو و کامیون خاور بیان کرد: این حادثه که در

جاده قدیم قم به تهران مرگبار شد

بازدید:۳

صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برخورد خودرو تاکسی پژو و کامیون خاور در جاده قدیم قم به تهران با یک مصدوم و ۳ جان‌باخته خبر داد.

به گزارش صد آنلاین، محمدرضا بهرامی‌با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو دستگاه خودرو تاکسی پژو و کامیون خاور بیان کرد: این حادثه که در کیلومتر ۱۵ جاده قم به تهران اتفاق افتاد و منجر به محبوسی جان‌باختگان شده بود، توسط اورژانس از طریق بیسیم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر قم اعلام شد.

 

 

 

وی افزود: به محض دریافت گزارش نجاتگران پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن، اقدام به رهاسازی ۳نفر از جان‌باختگان و تثبیت صحنه حادثه کردند.

بهرامی ادامه داد: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده بود که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: عملیات رهاسازی از ساعت ۲۲، ۳۰مهرماه ۱۴۰۴ آغاز و در ساعت ۲۳:۲۵ به پایان رسید.

میزان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn