کد خبر : 117760
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
1 بازدید

تیم هفته: تحت سلطنت شگفتی سازان

تیم هفته: تحت سلطنت شگفتی سازان

به گزارش “ورزش سه”، هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه به پایان رسید. در همین راستا اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.‌ پاسور: علیرضا بهبودی (صنعتگران امید) در روزی که صنعتگران امید تهران یک‌ دربی دیگر تهران را از آن خود کرد علیرضا بهبودی، پاسور چهل و

به گزارش “ورزش سه”، هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه به پایان رسید. در همین راستا اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.‌

پاسور: علیرضا بهبودی (صنعتگران امید)

در روزی که صنعتگران امید تهران یک‌ دربی دیگر تهران را از آن خود کرد علیرضا بهبودی، پاسور چهل و شش ساله این تیم عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز نیز کسب کند و یک بار دیگر در تیم منتخب هفته جاری قرار بگیرد.

سرعتی زن اول: سیدمحمد موسوی (فولاد سیرجان ایرانیان)

سیدمحمد موسوی، کاپیتان فولاد سیرجان ایرانیان که از شکست هفته قبل مقابل طبیعت اسلامشهر ناراحت به نظر می‌رسید در دیدار این هفته مقابل چادر ملو اردکان ستاره تیمش بود و توانست سیزده امتیاز کسب کند که یازده امتیاز آن از حمله و دو امتیاز از امتیاز مستقیم سرویس به دست آمد.

سرعتی زن دوم: هادی شورکابی (گیتی پسند اصفهان)

یک عملکرد دیدنی دیگر از هادی شورکابی، سرعتی زن گیتی پسند اصفهان این تیم را به یک پیروزی شیرین برابر تیم قدرتمند شهداب یزد رساند. شورکابی نوزده امتیاز در چهار ست کسب کرد که نه امتیاز آن از دفاع مستقیم بود.

دریافت کننده اول: سهیل کمال آبادی (پیکان تهران)

یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان این فصل پیکان تهران برای پیمان اکبری، سرمربی این تیم سهیل کمال‌آبادی قدرتی زن این باشگاه است. او در بازی روز یکشنبه مقابل طبیعت اسلامشهر مزد اعتماد مربی‌اش را داد و یکی از بهترین‌های تیمش در کنار میهایلو میتیچ بود.

دریافت کننده دوم: امیرحسین ساداتی (گیتی پسند اصفهان)

پس از درخشش بی‌نظیر امیرحسین ساداتی در هفته اول لیگ برتر که او را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد، دیگر تقریبا خبری از او نبود تا اینکه این بار در بازی مقابل شهداب یزد یکبار دیگر خوش درخشید و با کسب نوزده امتیاز در کنار هادی شورکابی باخت سنگینی را به شهداب یزد تحمیل کردند.

قطر پاسور: پوریا یلی (سپهر صدرا مشهد)

امتیازات پر شمار پوریا یلی در هر مسابقه این بار سپهر صدرا مشهد را به اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال رساند. یلی که روزگاری در تیم ملی والیبال ایران حضور داشت با کسب بیست و هشت امتیاز در چهار ست مقابل مس رفسنجان روزی رویایی را پشت سر گذاشت.

لیبرو: حسین حاجی کلاته (پاس گرگان)

یکی از لیبروهای خوب این فصل لیگ برتر والیبال ایران قطعا حسین حاجی کلاته از پاس گرگان است. او در هر مسابقه برای پاسی‌ها همه توان خود را می‌گذارد و در برد این هفته تیمش مقابل مهرگان نور یکی از بازیکنان موثر پاس بود. حرکت عجیب و غریب حسین حاجی کلاته برای گرفتن توپ در بازی چند روز پیش تیمش مقابل سایپا هنوز در ذهن علاقه‌مندان به والیبال باقی مانده است.

تیم هفته: پیکان تهران

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران به مناسبت اولین پیروزی خود در لیگ مقابل طبیعت اسلامشهر بهترین تیم سه هفته گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کردند.

سرمربی هفته: غلامرضا مومنی مقدم

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم صنعتگران امید تهران که یک تیم جوان و با تجربه را در اختیار دارد با کوچ خوبی که در بازی مقابل سایپا یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های لیگ داشت، عنوان بهترین سرمربی هفته را از آن خود کرد.

بازیکن هفته: پوریا یلی (سپهر صدرا مشهد)

لژیونر هفته: امین اسماعیل‌نژاد (اسکرا بلخاتوف لهستان)

قطر پاسور بیست و هشت ساله والیبال ایران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال لهستان توانست بیست و چهار امتیاز در برابر بدژین با اثر بخشی ۵۴  درصد به دست بیاورد و نام خود را به عنوان بهترین لژیونر هفته معرفی کند. این دومین بار است که امین اسماعیل‌نژاد در تیم هفته قرار می‌گیرد.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn