کد خبر : 117816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
1 بازدید

انفجار تانکر سوخت در جویبار، ۴ مصدوم برجای گذاشت

انفجار تانکر سوخت در جویبار، ۴ مصدوم برجای گذاشت

فرماندار شهرستان جویبار در اطلاعیه‌ای رسمی از وقوع حادثه انفجار یک دستگاه تانکر حمل سوخت در این شهرستان خبر داد. این حادثه متأسفانه منجر به مصدومیت چهار نفر و آسیب دیدن دو دستگاه خودرو و دو ساختمان مسکونی مجاور شد. به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از ایرنا، کمال رستمعلی شامگاه دوشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸

فرماندار شهرستان جویبار در اطلاعیه‌ای رسمی از وقوع حادثه انفجار یک دستگاه تانکر حمل سوخت در این شهرستان خبر داد. این حادثه متأسفانه منجر به مصدومیت چهار نفر و آسیب دیدن دو دستگاه خودرو و دو ساختمان مسکونی مجاور شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از ایرنا، کمال رستمعلی شامگاه دوشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه امروز تانکر یک کامیون حمل سوخت به دلیل انجام غیرتخصصی و غیراستاندارد جوشکاری مخزن منفجر شد و خساراتی در منطقه بالامحله جویبار بر جا گذاشت.

وی افزود: خوشبختانه این تانکر در لحظه انفجار خالی بود و انفجار منجر به آتش‌سوزی نشد اما موج انفجار سبب شد که چهار شهروند مصدوم شوند و به ۲ ساختمان اطراف و ۲ خودرو نیز آسیب وارد شود.

فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: عامل اصلی این اتفاق اقدام غیرفنی و غیرتخصصی تعمیر و جوشکاری مخزن بود که مصدومیت خود جوشکار و فرد همراه او و ۲ عابر را به دنبال داشت که مصدومان حادثه بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.

رستمعلی اظهارکرد: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی و ماموران انتظامی بلافاصله به محل حادثه رسیدند و از محل حادثه بازدید شد و میزان خسارت ناشی از این انفجار مستندسازی شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ اقدام غیرفنی انجام شد، نخستین اینکه جوشکاری این مخازن با توجه به حساسیتی که دارد نباید در منطقه مسکونی انجام شود و دوم اینکه این اقدام باید پس از انجام مقدماتی تخصصی و فنی توسط افراد متخصص انجام شود، متاسفانه در این صحنه هیچ کدام از این ۲ مورد رعایت نشده بود و انفجار مخزن رخ داد.

 

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn