کد خبر : 117856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
2 بازدید

کاپیتان پرسپولیس آرزو به دل ماند / دیداری که به حسرت تبدیل شد

کاپیتان پرسپولیس آرزو به دل ماند / دیداری که به حسرت تبدیل شد

به گزارش شمانیوز : در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شب گذشته پرسپولیس برخلاف نمایشی که ارائه داد با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود یعنی السد قطر شکست خورد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو بارها و بارها تا یک‌قدمی باز کردن دروازه السد پیش رفتند اما هر بار چیزی جز آه و


به گزارش شمانیوز : در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شب گذشته پرسپولیس برخلاف نمایشی که ارائه داد با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود یعنی السد قطر شکست خورد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو بارها و بارها تا یک‌قدمی باز کردن دروازه السد پیش رفتند اما هر بار چیزی جز آه و حسرت نصیب آنها نشد.

 

امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان که بعد از مصدومیت در دیدار با استقلال تهران در شرایط بازی قرار گرفته بود، در این بازی بعد از یک ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. او نمایش قابل قبولی در این دیدار سرنوشت‌ساز داشت و با کسب نمره ۷.۶۵ بهترین بازیکن پرسپولیس لقب گرفت. او با ۶ پاس کلیدی در این دیدار بارها همبازی‌های خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که آنها با بی‌دقتی فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.

اوج کار کاپیتان پرسپولیس شاید به ثانیه‌های پایانی بازی بازگردد؛ جایی که عالیشاه با یک حرکت انفرادی و با از پیش رو برداشتن السد خود را به پشت محوطه جریمه این تیم رساند. شوت سرکش کاپیتان قرمزها با بدشانسی تمام به تیرک افقی دروازه السد اصابت کرد تا سهم سرخ‌پوشان باز هم حسرت باشد.

 

با گل شدن این توپ عالیشاه باز فرصت داشت تا همانند سال گذشته در بازی با دیگر نماینده قطر یعنی الدحیل در چنین روزهای پیام‌آور شادی برای قرمزها در دوحه باشد اما تیرک دروازه السد از تکرار تاریخ برای پرسپولیس جلوگیری کرد.


منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn