کد خبر : 117962
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
0 بازدید

بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام

بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویری جدید از پشت صحنه فیلم سینمایی پیکی بلایندرز منتشر شده است که نشان می‌دهد کیلین مورفی، در نقش تامی شلبی، با اسبی سیاه در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جولان می‌دهد. این تصاویر هیجان‌انگیز، طرفداران این سریال محبوب را برای تماشای ادامه ماجراهای گنگستر مشهور بیرمنگام بی‌صبرانه کرده است. اگرچه هنوز

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویری جدید از پشت صحنه فیلم سینمایی پیکی بلایندرز منتشر شده است که نشان می‌دهد کیلین مورفی، در نقش تامی شلبی، با اسبی سیاه در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جولان می‌دهد. این تصاویر هیجان‌انگیز، طرفداران این سریال محبوب را برای تماشای ادامه ماجراهای گنگستر مشهور بیرمنگام بی‌صبرانه کرده است.

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم اعلام نشده است، اما حضور ستارگانی چون تام هارپر به عنوان کارگردان و استیون نایت به عنوان نویسنده فیلم‌نامه، نوید یک اثر سینمایی قدرتمند و جذاب را می‌دهد.

بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام بازگشت تامی شلبی با اسب سیاه به خیابان‌های بیرمنگام

داستانی در دل جنگ جهانی دوم

اگرچه جزئیات دقیق داستان فیلم هنوز فاش نشده است، اما منابع خبری حاکی از آن است که روایت پیکی بلایندرز در طول جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. این موضوع می‌تواند ابعاد جدیدی را به شخصیت تامی شلبی و چالش‌های پیش روی او اضافه کند.

ستاره‌هایی که به کیلین مورفی می‌پیوندند

علاوه بر کیلین مورفی، بازیگران مطرحی همچون استیون گراهام، تیم راث، ربکا فرگوسن، بری کیوگن و جی لیکورگو نیز به جمع بازیگران فیلم پیکی بلایندرز پیوسته‌اند. همچنین سوفی راندل، پکی لی، ند دنهی و ایان پک نیز نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد.

تیمی قدرتمند پشت صحنه

تام هارپر، کارگردان فیلم موفق “هارت استون”، هدایت پروژه پیکی بلایندرز را بر عهده دارد و استیون نایت، خالق سریال، نیز فیلم‌نامه را نوشته است. این تیم حرفه‌ای همراه با تهیه‌کنندگانی چون کارین منداباک، استیون نایت، کیلین مورفی و گای هیلی، نوید یک تولید با کیفیت و حرفه‌ای را می‌دهد.

انتظار برای یک اکران بزرگ

با توجه به محبوبیت سریال پیکی بلایندرز و حضور ستارگان و عوامل حرفه‌ای در این پروژه، انتظار می‌رود فیلم سینمایی پیکی بلایندرز یکی از رویدادهای مهم سینمایی سال آینده باشد. طرفداران این سریال با اشتیاق منتظرند تا ببینند که تامی شلبی و خانواده‌اش در این قسمت جدید از ماجراهایشان با چه چالش‌هایی روبرو خواهند شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn