کد خبر : 117991
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
45 بازدید

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با النصر

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با النصر

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، در دیداری حساس و مهم از دور چهارم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، استقلال به مصاف النصر می رود. ترکیب استقلال برای دیدار حساس مقابل النصر عربستان اعلام شد و در این بازی مهم، آبی‌پوشان با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته وارد میدان می‌شود. نکته

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، در دیداری حساس و مهم از دور چهارم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، استقلال به مصاف النصر می رود. ترکیب استقلال برای دیدار حساس مقابل النصر عربستان اعلام شد و در این بازی مهم، آبی‌پوشان با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته وارد میدان می‌شود. نکته قابل توجه در این ترکیب، حضور تک‌نفره مهرداد محمدی در خط حمله است، در حالی که مهاجمان تخصصی تیم نظیر گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی غایب هستند. این تغییر تاکتیکی نشان‌دهنده تصمیم کادر فنی برای ایجاد تحرک بیشتر در خط حمله با اتکا به سرعت و تکنیک محمدی است.

با این تغییرات، استقلال با آرایشی جدید و احتمالاً با هدف استفاده از ضدحملات سریع و فشار به دفاع تیم النصر، که ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، وارد میدان می‌شود. غیاب مهاجمان فیزیکی می‌تواند تاکتیک تیم را بر پایه حرکات سریع و ارسال‌های هوایی کمتر تنظیم کند، در حالی که مهرداد محمدی نقش کلیدی در اجرای این سبک بازی خواهد داشت.

– برای دیدار امروز، سیدحسین حسینی پس از غیبت در بازی قبل برابر ذوب آهن، به قفس توری آبی ها بازگشته است. بدون این شک این دشوارترین آزمون کاپیتان استقلال طی فصول اخیر خواهد بود.

– بختیاری زاده تصمیم گرفته است تا از سیستم سه دفاعه استفاده کند و در این مسابقه، رافائل سیلوا برزیلی در قلب خط دفاعی به میدان می رود. در دو سمت او نیز حسین مرادمند و سامان فلاح حضور خواهند داشت.

– با رفع مصدومیت ابوالفضل جلالی، این بازیکن به سمت چپ بازگشته و رامین رضاییان نیز به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این فصل استقلال، در سمت راست بازی می کند.

– بختیاری زاده تصمیم گرفته تا کمربند خط میانی تیمش را محکم ببندد و علاوه بر دیدیه اندونگ، شاهد حضور زبیر نیک نفس در مرکز زمین هستیم.

– وینگرهای استقلال در این بازی نیز محمدحسین اسلامی و جلال الدین ماشاریپوف هستند و این دو بازیکن وظیفه دارند تا خط دفاعی النصر را آزار دهند.

– در نوک خط حمله نیز استقلالی ها به سرعت و قدرت دریبل زنی مهرداد محمدی تکیه کرده اند و در غیاب بلانکو و رمضانی، او در ترکیب اصلی حضور دارد.

ترکیب استقلال به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn