کد خبر : 118046
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
5 بازدید

استایل متفاوت فرشته حسینی و نوید محمدزاده در کلاس درس استاد سینمای ترکیه

استایل متفاوت فرشته حسینی و نوید محمدزاده در کلاس درس استاد سینمای ترکیه

به گزارش بازیگر 360 ، در رویداد بزرگ سینمایی “شکوه سینما”، بازیگران مطرح ایرانی در کنار نوری بیلگه جیلان، کارگردان صاحب‌نام سینمای ترکیه، گرد هم آمدند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، نوید محمدزاده و فرشته حسینی، دو بازیگر محبوب سینمای ایران، در روز دوم این مسترکلاس حضور داشتند. این رویداد فرصتی ارزشمند برای هنرمندان

به گزارش بازیگر 360 ، در رویداد بزرگ سینمایی “شکوه سینما”، بازیگران مطرح ایرانی در کنار نوری بیلگه جیلان، کارگردان صاحب‌نام سینمای ترکیه، گرد هم آمدند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، نوید محمدزاده و فرشته حسینی، دو بازیگر محبوب سینمای ایران، در روز دوم این مسترکلاس حضور داشتند. این رویداد فرصتی ارزشمند برای هنرمندان ایرانی بود تا از تجربیات و دانش این کارگردان برجسته بهره‌مند شوند.

حضور نوری بیلگه جیلان در ایران و برگزاری این مسترکلاس، نشان از اهمیت تبادل فرهنگی و هنری بین ایران و ترکیه دارد و می‌تواند بر رشد و ارتقای سینمای هر دو کشور تاثیرگذار باشد.

 همزمان با حضور نوری بیلگه جیلان در ایران بسیاری از بازیگران برای شرکت در مستر کلاس کارگردان مشهور ترک دور هم جمع شدند.  همزمان با حضور نوری بیلگه جیلان در ایران بسیاری از بازیگران برای شرکت در مستر کلاس کارگردان مشهور ترک دور هم جمع شدند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn