کد خبر : 118062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
7 بازدید

ادعای سرقت ادبی شادمهر عقیلی از سوی حیدرزاده رد شد

ادعای سرقت ادبی شادمهر عقیلی از سوی حیدرزاده رد شد

به گزارش بازیگر 360 ، در پی ادعای جنجالی مریم حیدرزاده، ترانه‌سرای کشور، مبنی بر سرقت ادبی ترانه‌های آلبوم مشترک او با مهستی توسط شادمهر عقیلی، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، این ادعا را تکذیب کرد. بابازاده با انتشار تصاویری از کاورهای آلبوم مشترک شادمهر عقیلی و مهستی در کانال تلگرامی خود، نشان داد که

به گزارش بازیگر 360 ، در پی ادعای جنجالی مریم حیدرزاده، ترانه‌سرای کشور، مبنی بر سرقت ادبی ترانه‌های آلبوم مشترک او با مهستی توسط شادمهر عقیلی، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، این ادعا را تکذیب کرد.

بابازاده با انتشار تصاویری از کاورهای آلبوم مشترک شادمهر عقیلی و مهستی در کانال تلگرامی خود، نشان داد که نام مریم حیدرزاده به عنوان ترانه‌سرا در تمامی نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال این آلبوم به طور کامل درج شده است.

تکذیبیه رسمی

این اقدام بابازاده به منزله یک تکذیبیه رسمی تلقی می‌شود و به نظر می‌رسد که ادعای مریم حیدرزاده فاقد سندیت کافی است. با انتشار این تصاویر، بسیاری از کاربران فضای مجازی به این نتیجه رسیده‌اند که ادعای سرقت ادبی مطرح شده توسط حیدرزاده، صحت ندارد.

واکنش‌ها

این خبر در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش‌های مختلفی نشان داده‌اند. برخی از کاربران از بابازاده به دلیل شفاف‌سازی این موضوع تشکر کردند، در حالی که برخی دیگر خواستار ارائه مدارک بیشتر از سوی مریم حیدرزاده شدند.

با توجه به شواهد ارائه شده توسط بهمن بابازاده، به نظر می‌رسد که ادعای مریم حیدرزاده مبنی بر سرقت ادبی ترانه‌هایش توسط شادمهر عقیلی، بی‌اساس باشد. با این حال، این موضوع همچنان در فضای مجازی بحث‌برانگیز است و احتمال دارد در آینده نیز شاهد ادامه این مباحثات باشیم.

ادعای سرقت ادبی شادمهر عقیلی از سوی حیدرزاده رد شد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn