کد خبر : 118146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
10 بازدید

احمدی‌وفا و هدایتی فینالیست شدند

احمدی‌وفا و هدایتی فینالیست شدند

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان برگزار شد که در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند. مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان برگزار شد که در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند، یک نماینده در دیدار رده‌بندی

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان برگزار شد که در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان برگزار شد که در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند، یک نماینده در دیدار رده‌بندی حضور دارد و ۲ کشتی‌گیر نیز به گروه بازنده‌ها رفتند.

در پایان مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در آلبانی، علی احمدی‌وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، یاسین یزدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رفت و عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی احمدی‌وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله آدام اولباشف از روسیه را با نتیجه ۷ بر یک از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی‌وفا در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۵ ویشواجیت موری از هند را شکست داد و به دیدار فینال رفت. وی در این دیدار به مصاف راشاد ممدوف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد، وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ از سد آتسمیر بیژویف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ویتالی اریومنکو از مولداوی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. جرکنی در این گروه به مصاف آنکیت از هند می‌رود و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر به دیدرا رده‌بندی راه خواهد یافت تا به مصاف آرمان واردانیان از ارمنستان برود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، علی اسکو در دور اول با نتیجه ۸ بر یک مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و پس از حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. اسکو در این گروه ابتدا به مصاف کلودجان شیهو از آلبانی می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با آلونسو پارا گارسیا از کلمبیا کشتی خواهد گرفت و در صورت شکست این کشتی‌گیر به دیدار رده‌بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف دونیورخون ناکیبوف از ازبکستان برود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارژیولا از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تورپال بیسلطانوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از دانمارک با نتیجه ۶ بر ۲ (دیسکالیفه) به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدی در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مغلوب مارسل استرکنبورگ از هلند شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴ میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر کوپانی لازلو از مجارستان را از پیش‌رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. هدایتی در این دیدار به مصاف دیمیتریو بابوریکو از بلاروس می‌رود.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق از ساعت ۱۲ و مسابقات رده‌بندی و فینال از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn