کد خبر : 118215
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
10 بازدید

سورپرایز ویژه امروز عارف برای همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری

سورپرایز ویژه امروز عارف برای همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرجو۲۴،صندوق‌های بازنشستگی ملزم به محاسبه و پرداخت چهل درصد مابه‌التفاوت به هر یک از مشمولان هستند. این پرداخت باید از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شود و مطابق با جداول و ضوابط تعیین شده در آیین‌نامه و در محدوده اعتبار ابلاغی باشد. تبصره‌های ماده ۶تبصره ۱: پرداخت مابه‌التفاوت تنها در حدود اعتبارات مصوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرجو۲۴،صندوق‌های بازنشستگی ملزم به محاسبه و پرداخت چهل درصد مابه‌التفاوت به هر یک از مشمولان هستند. این پرداخت باید از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شود و مطابق با جداول و ضوابط تعیین شده در آیین‌نامه و در محدوده اعتبار ابلاغی باشد.

تبصره‌های ماده ۶
تبصره ۱: پرداخت مابه‌التفاوت تنها در حدود اعتبارات مصوب و منابع قانونی مجاز خواهد بود و نباید منجر به ایجاد بدهی جدید شود.
تبصره ۲: مبلغ مابه‌التفاوت که به مشمولان پرداخت می‌شود، باید به‌طور مشخص در احکام صادره تحت عنوان «مابه‌التفاوت متناسب‌سازی سال ۱۴۰۳» قید گردد و مشمول افزایش سنواتی حقوق مصوب هیئت وزیران باشد.
ماده ۷: تأکید بر عدالت در پرداخت
در سال ۱۴۰۳، اگر حقوق مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران صندوق‌ها با اجرای این آیین‌نامه افزایش نیابد یا افزایش آن کمتر از ۱۰ درصد حداقل حقوق باشد، مابه‌التفاوت به‌صورت ثابت پرداخت خواهد شد. همچنین، مبلغ علی‌الحساب پرداختی پس از صدور احکام قطعی متناسب‌سازی، لحاظ خواهد شد.
پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn