کد خبر : 118235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۸
18 بازدید

بختیاری‌زاده: عملکرد خوبی داشتیم/ تیم حریف ستاره‌های زیادی داشت

بختیاری‌زاده: عملکرد خوبی داشتیم/ تیم حریف ستاره‌های زیادی داشت

سرمربی موقت استقلال پس بازی مقابل تیم النصر گفت: در کار‌های دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، به جز صحنه‌ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و منجر به گلزنی تیم حریف شد. سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پس از دیدار مقابل النصر گفت: به اعتقاد من بازی بسیار

سرمربی موقت استقلال پس بازی مقابل تیم النصر گفت: در کار‌های دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، به جز صحنه‌ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و منجر به گلزنی تیم حریف شد.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پس از دیدار مقابل النصر گفت: به اعتقاد من بازی بسیار خوبی از لحاظ فنی شاهد بودیم. هر دو تیم با دو برنامه متفاوت بازی را شروع کردند. هر دو تیم به دنبال گل زدن بودند. ما قدری در این دیدار نسبت به حریف عقب‌تر بازی می‌کردیم. می‌دانستیم آنها در خط حمله بازیکنان خلاق و با تجربه‌ای دارند. در نظر داشتیم فضا‌های موجود را ببندیم تا آنها در رسیدن به هدف ناکام بمانند. از طرفی به دنبال ضربه زدن به آنها در ضد حملات بودیم.

وی در ادامه گفت: ما در کار‌های دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، به جز صحنه‌ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و منجر به گلزنی تیم حریف شد، ما در فرآیند کار‌های دفاعی خوب رفتار کردیم و نمایش قانع کننده‌ای به اجرا گذاشتیم. استقلال در جریان این بازی در ضد حمله‌ها موقعیت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه النصر داشت، اما دقت کافی را به خرج ندادیم و این موقعیت‌ها از دست رفت. حتی بعد از گل، موقعیت جبران گل خورده را داشتیم، اما به خوبی از آن استفاده نکردیم.

سهراب بختیاری زاده در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در این بازی چهره دفاعی به خود گرفت، توضیح داد: انتخاب استراتژی ما در این بازی به نسبت ابزاری که در اختیار داشتیم به این شکل بود. این موضوع ربطی به بازی خانگی یا خارج از خانه ندارد. ما اعتقاد داشتیم با این نوع بازی می‌توانیم فضای لازم را از ستاره‌های النصر نظیر رونالدو و مانه بگیریم و بتوانیم از طریق ضد حمله به آنها آسیب بزنیم. اگر ما از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده می‌کردیم، در پایان بازی نتیجه را به حریف واگذار نمی‌کردیم.

سهراب بختیاری‌زاده در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: اگر در خانه بازی می‌کردیم، از شرایط میزبانی استفاده بهتری می‌بردیم، اما شرایط به این ترتیب رقم خورد که ما در کشور امارات بازی کنیم و مهم این بود که به عنوان یک تیم حرفه‌ای خودمان را برای هر شرایط آماده کنیم، که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد و عملکرد خوبی در این بازی از خود نشان دادیم، همه امروز دیدند ما نمایش بدی نداشتیم. دو تیم با دو شکل متفاوت به میدان آمدند، بدون حاشیه و رفتار غیر حرفه‌ای، یک فوتبال منطقی و زیبا را به اجرا در آوریم که در نهایت بازی به سود ما تمام نشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn