کد خبر : 118281
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱:۲۷
3 بازدید

شاخص کل بورس کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد

شاخص کل بورس کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افتی معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید. همزمان، شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهشی ۴۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۶۱ هزار واحد نزول کرد. در این میان، نمادهای «شستا»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افتی معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید. همزمان، شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهشی ۴۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۶۱ هزار واحد نزول کرد.

در این میان، نمادهای «شستا»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص کل بورس داشتند، در حالی که نمادهای «آریا»، «فزر» و «شاوان» در شاخص فرابورس بیشترین تأثیر را بر جای گذاشتند. همچنین، نمادهای «ذوب»، «وبملت» و «فولاد» به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادها در بازار بورس شناخته شدند، در حالی که در بازار فرابورس، «فزر»، «حسینا» و «کرمان» به همین ترتیب در صدر قرار گرفتند.

ارزش معاملات خُرد امروز، اول آبان ۱۴۰۳، به ۲۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید. نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذاران حقیقی در این روز حدود ۱۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز، ۶۱ نماد در محدوده مثبت و ۳۸۵ نماد در محدوده منفی به فعالیت خود ادامه دادند. در فرابورس نیز ۹۰ نماد مثبت و ۲۶۰ نماد منفی بودند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn