کد خبر : 118314
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۴۰
0 بازدید

پیولی ترکیب النصر مقابل تیم استقلال تهران را مخفی نگه داشت

پیولی ترکیب النصر مقابل تیم استقلال تهران را مخفی نگه داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرجو۲۴،استقلال و النصر امروز در نبردی حساس و دشوار از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و آبی‌های پایتخت نیز تلاش می‌کنند تا با کسب نتیجه مطلوب از این بازی خارج شوند. در شرایطی که معمولاً روزنامه معروف عربستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرجو۲۴،استقلال و النصر امروز در نبردی حساس و دشوار از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و آبی‌های پایتخت نیز تلاش می‌کنند تا با کسب نتیجه مطلوب از این بازی خارج شوند.

در شرایطی که معمولاً روزنامه معروف عربستانی الریاضیه شب پیش از دیدارهای تیم‌های بزرگ سعودی اطلاعاتی از ترکیب آنها را منتشر می‌کرد، این بار مدعی شد که پیولی ارنج تیمش را کاملاً مخفی کرده و اطلاعاتی از آن در دست نیست.

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر، ترکیب اصلی تیمش برای دیدار مقابل استقلال تهران را که قرار است روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله سوم گروه غرب لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، مخفی نگه داشت.

طبق اطلاعاتی که منابع ویژه به «الریاضیه» داده‌اند، پیولی در تمرینی که ۴۵ دقیقه طول کشید و در محل انجام بازی یعنی ورزشگاه راشد در دبی برگزار شد، بازیکنان را به چهار گروه تقسیم کرد.

پیولی ترکیب تیم را در جلسه فنی قبل از بازی اعلام خواهد کرد. در این مسابقه، ایمن یحیی به دلیل محرومیت و عبدالمجید الصلیهم که از لیست کنار گذاشته شده است، حضور نخواهند داشت، در حالی که نواف العقیدی، دروازه‌بان تیم، همچنان برنامه‌های درمانی خود را پس از مصدومیت قبلی ادامه می‌دهد.

راز ترکیب النصر فاش نشده؛ استقلال تهران به دنبال غافلگیری حریف

در آستانه بازی حساس استقلال و النصر، روزنامه الریاضیه از پنهان‌کاری سرمربی النصر در اعلام ترکیب تیمش خبر داده است. پیولی با این کار قصد دارد تا آبی‌پوشان را غافلگیر کرده و با یک ترکیب غیرمنتظره به میدان بیاید.

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn