کد خبر : 118365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۵۷
0 بازدید

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پیشگام در صنعت ساختمان‌سازی ایران

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پیشگام در صنعت ساختمان‌سازی ایران

به گزارش خبرگزاری برنا، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز و یکی از مؤثرترین فعالان صنعت ساختمان در کشور، از زمان تأسیس خود در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۹، به ایجاد مسکن باکیفیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان مشغول است. این شرکت، با تکیه بر بیش از سه دهه تجربه و با نماد “ثمسکن”

به گزارش خبرگزاری برنا، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز و یکی از مؤثرترین فعالان صنعت ساختمان در کشور، از زمان تأسیس خود در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۹، به ایجاد مسکن باکیفیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان مشغول است. این شرکت، با تکیه بر بیش از سه دهه تجربه و با نماد “ثمسکن” در بازار سرمایه، به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و در تلاش است تا به هدف اصلی خود که همانا تولید مسکن برای طبقه متوسط جامعه است، پایبند بماند.

در طول فعالیت‌های خود، گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۷۳۷۲۳ واحد مسکونی را در ۴۵۴ پروژه آغاز کرده است و بیش از ۶۰ هزار واحد از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و به خریداران محترم تحویل داده شده است. مجموع زیربنای اجرا شده این پروژه‌ها به ۱۰،۳۷۸،۴۱۸ متر مربع می‌رسد. از این تعداد پروژه، بیش از ۱۰۰ پروژه در مقیاس بلندمرتبه‌سازی قرار دارند که به عنوان ساختمان‌های ماندگار در عرصه معماری شناخته می‌شوند.

این شرکت علاوه بر فعالیت در ساخت مسکن، در زمینه‌های تجاری، اداری و آموزشی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است. در حال حاضر، گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای ۹۶ پروژه موفق تجاری، اداری و خدماتی است که مجموع زیربنای اجرا شده آنها ۷۴۱،۱۴۲ متر مربع می‌باشد. همچنین ۱۰ پروژه موفق آموزشی و فرهنگی با زیربنای ۱۷،۵۷۱ متر مربع به اتمام رسیده است.

در زمینه پروژه‌های آزادراهی و آبرسانی، این شرکت یک پروژه موفق آزادراهی به طول ۱۳ کیلومتر و یک پروژه موفق آبرسانی به طول ۱۵ کیلومتر را به اجرا درآورده است.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حال حاضر در حال ساخت بیش از یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۹۸۷ مترمربع زیر بنا و بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی است و پروژه‌های دیگری نیز در مراحل طراحی و مطالعه قرار دارد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن با دریافت گواهی “رتبه یک توسعه‌گری” از وزارت راه و شهرسازی، به عنوان اولین مجموعه توسعه‌گر رسمی کشور شناخته می‌شود و بر خود لازم می‌داند که در راستای سیاست‌ها و طرح‌های دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، همکاری فعال داشته باشد.

این شرکت در حال حاضر دارای ۱۶ شرکت تابعه است و به عنوان بازوی اجرایی بانک مسکن، متعهد به ارائه خدمات نوین و کارآمد در صنعت ساخت و ساز بوده و همواره در تلاش است تا با نوآوری و همدلی در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، جایگاه خود را در صنعت ساختمان مستحکم‌تر کند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین تاکید بر تأمین مالی از بازار سرمایه، این گروه امیدوار است با استفاده از ابزار‌های نوین مالی، بتواند در تحقق اهداف بلندمدت خود و همچنین در راستای ایجاد مسکن باکیفیت برای جامعه، موفق باشد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn