کد خبر : 118369
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۱۴
0 بازدید

فدراسیون تنیس در بخش سخت افزاری با کمبود‌هایی مواجه است/ سقف شیشه‌ای مانع پیشرفت ورزشکاران می‌شود

فدراسیون تنیس در بخش سخت افزاری با کمبود‌هایی مواجه است/ سقف شیشه‌ای مانع پیشرفت ورزشکاران می‌شود

داود عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به اهمیت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک عرض می‌کنم و انشالله شاهد این باشیم که ورزش جزو اولویت‌های مردم باشد چون در این صورت نرخ سلامت در جامعه بالا می‌رود. هفته تربیت بدنی به مردم یاداوری می‌کند

داود عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به اهمیت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک عرض می‌کنم و انشالله شاهد این باشیم که ورزش جزو اولویت‌های مردم باشد چون در این صورت نرخ سلامت در جامعه بالا می‌رود. هفته تربیت بدنی به مردم یاداوری می‌کند که ورزش را فراموش نکنند و وزیر ورزش و جوانان هم و معاونان هم فعالیت خوبی در این زمینه داشته‌اند.

ور درخصوص المپیاد دانش آموزی گفت: برگزاری مسابقات المپیاد دانش‌آموزی و اعزام دانش آموزان به رقابت‌های بین‌المللی خیلی مفید است. انشاالله که مسئولان کمک کنند تا دانش آموزان ایران بتوانند از همین سنین کم، میادین بزرگ را تجربه کنند و به آینده ورزش کشور کمک کنند.

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد: فدراسیون تنیس سالهاست مسابقات ردههای سنی را برگزار می‌کند و به جرات می‌گویم هر ماه رقابت داریم.  از زمانی که پدل آمده شرایط برگزاری مسابقات بهتر هم شده است.

وی درباره اینکه چرا خیلی از استعدادها در رده بزرگسالان به موفقیت نمی‌رسند، تصریح کرد: در عمده رشته‌های ورزشی یک سقف شیشه‌ای وجود دارد که از سن 18 سالگی به بعد شرایط را برای ورزشکاران و خصوصا پسران سخت می‌کند. بحث خدمت مقدس سربازی یکی از این مسائل است و پسران در 18 سالگی دچار استرس می‌شوند و نمیتوانند پیشرفت کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه در بحث سخت افزاری کمبودهایی وجود دارد، ادامه داد: این مشکل برای اکثر فدراسیون‌ها وجود دارد و مثلا ما به جز مجموعه تنیس استقلال ، مشکلات زیادی داریم. اگر امکانات فراهم باشد،  میتوانیم از یک رییس فدراسیون برنامه چهار ساله بخواهیم که مثلا از نقطه x باید به y برسد و اگر  نتوانست کاری بکند باید او را بازخواست کرد اما الان این شرایط فراهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: خیلی امیدوارم که با حضور احمد دنیامالی شرایط ورزش بهتر از قبل شود چون او خودش در هوای ورزش تنفس کرده و مشکل فدراسیون‌ها را به خوبی می داند.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn