کد خبر : 118428
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۷:۳۹
1 بازدید

آغاز فروش اسپورتیج توربو در ایران + قیمت

آغاز فروش اسپورتیج توربو در ایران + قیمت

عرضه کیا اسپورتیج ۱.۵ توربو ۲۰۲۴ با قیمت قطعی در مبادی ورودی ۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون توسط یک شرکت داخلی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شد. همچنین کیا k۵ یک و نیم لیتری توربوشارژ نیز در این سری عرضه شده است. نسل جدید این کراس اوور کره‌ای که در بازار ایران محبوبیت زیادی

عرضه کیا اسپورتیج ۱.۵ توربو ۲۰۲۴ با قیمت قطعی در مبادی ورودی ۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون توسط یک شرکت داخلی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شد. همچنین کیا k۵ یک و نیم لیتری توربوشارژ نیز در این سری عرضه شده است.

آغاز فروش اسپورتیج توربو در ایران + قیمت


نسل جدید این کراس اوور کره‌ای که در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد و قرار است عرضه شود در مقایسه با نسل قبل که در ایران فروش بالایی داشته، بدون شک طراحی شکیل‌تر و دلنشین‌تری دارد. همچنین استفاده از ترندهای روز، هماهنگی اجزای بدنه، حجم‌های بدنه درست و… همگی سبب شده‌اند تا طراحی پخته کیا را در نسل جدید اسپورتیج ببینیم.

کیا اسپورتیج ۲۰۲۴ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت است که ۱۹۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۵۳ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این نیرو توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون جلو و مولتی‌لینک عقب، هندلینگ دقیق و سواری نرمی را برای این خودرو فراهم کرده است. این خودرو ۱۸۷۰ کیلوگرمی فضای صندوق ۵۳۸ لیتری را داراست که برای خانواده‌های پر جمعیت ظرفیت معقولی ارزیابی می‌شود.

قیمت ثبت نامی و نهایی این خودرو حدود ۲.۷ میلیارد تومان است.

 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn