کد خبر : 118454
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۲۹
0 بازدید

عشق مادر خواننده‌ام کرد/ موسیقی را اصولی یاد می‌گیرم و ادامه می‌دهم

عشق مادر خواننده‌ام کرد/ موسیقی را اصولی یاد می‌گیرم و ادامه می‌دهم

محمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص ورود خود به عرصه خوانندگی گفت: من اصلا خواننده نیستم. مادرم از صدایم تعریف می‌کرد و این آهنگ را به عشق او خواندم که البته با استقبال فراوانی همراه شد. وی افزود: هنگام خواندن، خجالت می‌کشیدم. البته آهنگ را یکی از دوستان

محمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص ورود خود به عرصه خوانندگی گفت: من اصلا خواننده نیستم. مادرم از صدایم تعریف می‌کرد و این آهنگ را به عشق او خواندم که البته با استقبال فراوانی همراه شد.

وی افزود: هنگام خواندن، خجالت می‌کشیدم. البته آهنگ را یکی از دوستان برایم ساخت اما آنقدر از صدایم تعریف کرد و ماحصل کار خوب بود که به من گفت حاضرم ۱۰۰ آهنگ برای تو بسازم. واکنش‌هایی هم که در این زمینه دریافت کردم بسیار عالی بود. آن هم در حالی که هنوز آهنگ منتشر نشده که البته در همین یکی دو روز آینده این اتفاق رخ می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: همانطور که گفتم قصدم فقط خوانددن یک آهنگ برای مادرم بود اما واکنش‌های جالبی گرفتم. از اهالی موسیقی، یاسر بینام برایم آرزوی موفقیت کرد و از فوتبالی‌ها آندرانیک تیموریان و خیلی‌های دیگر. 

غلامی در مورد ادامه دادن فعالیت موسیقیایی خود گفت: آهنگ بعدی من هم در حال ساخت است و سبک ترکی استانبولی دارد. در آهنگ اولم حتی بهتر هم می‌توانستم بخوانم اما با تشخیص آهنگساز از بعضی افکت‌ها استفاده شد. درگیر ساخت ویدیو برای این آهنگ هم هستیم. البته اخیر فعالیت سینمایی هم داشته‌ام در فیلم کوتاه «چند لحظه انتظار» بازی کردم که در جشنواره فیلم‌های کوتاه هم اکران شد.

وی درباره عدم حضور در فوتبال عنوان کرد: من در حال حاضر ایجنت هستم و فعالیت‌هایم در این زمینه را دوست دارم اما از زمانی که موزیک و هنر به آن اضافه شده شوق خاصی به فعالیت‌های جدیدم هم پیدا کرده‌ام. حتی آهنگسازی که با وی کار می‌کردم هم گفت آهنگ‌هایی در شان صدایت می‌سازم.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره نظر منفی اهالی موسیقی بابت ورود یک فوتبالیست اظهار داشت: هرکسی می‌تواند کاری که دوست دارد را انجام دهد. من فقط برای دل خودم و مادرم خواندم. تجربه‌ای در موسیقی ندارم اما می‌خواهم در این زمینه دانش کسب کنم و اساتید به من اصولی کار را یاد بدهند تا با دانش مناسب این کار را انجام دهم. خودم هم می دانم که سابقه‌ای ندارم و در حد خوانندگان سطح اول نیستم اما می‌خواهم برای این کار وقت بگذارم. 

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn