کد خبر : 118500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۹:۴۳
2 بازدید

هدف‌مان محقق شد؛ دور برگشت بهتر می‌شویم

هدف‌مان محقق شد؛ دور برگشت بهتر می‌شویم

به گزارش روزپلاس، حسین رنگرز درباره وضعیت تیمش برای دور برگشت لیگ برتر آزاد اظهار داشت: بچه‌ها باتجربه‌تر شده‌اند و هر چه جلوتر رفتیم شرایط تیم بهتر شد. هم توانستیم تیم را بهتر جمع کنیم و هم بچه‌ها بهتر کشتی گرفتند. وی دوری از مسابقه را مسئله اصلی شاگردانش در دور رفت لیگ برتر دانست

رنگرز: هدف‌مان محقق شد؛ دور برگشت بهتر می‌شویم

به گزارش روزپلاس، حسین رنگرز درباره وضعیت تیمش برای دور برگشت لیگ برتر آزاد اظهار داشت: بچه‌ها باتجربه‌تر شده‌اند و هر چه جلوتر رفتیم شرایط تیم بهتر شد. هم توانستیم تیم را بهتر جمع کنیم و هم بچه‌ها بهتر کشتی گرفتند.

وی دوری از مسابقه را مسئله اصلی شاگردانش در دور رفت لیگ برتر دانست و ادامه داد: برخی از نفرات ما از 6 ماه تا یک سال دور از مسابقه بودند که لیگ را استارت زدند. بنابراین هفته به هفته وضعیت برای‌شان بهتر می‌شد. بودن در رقابت باعث آمادگی بیشتر آنها شد،‌ مثل امیرحسین کاووسی که کشتی اولش را به کوچ‌نژاد باخت اما هفته بعدی جمال عبادی را 10-صفر برد. خودش هم می‌گفت آن کشتی‌گیری که باید، نبودم،‌ اما رفته رفته خوب شد و قطعا در مبارزه‌های بعدی هم بهتر می‌شود.

رنگرز که تیمش باید بعد از مسابقات جهانی و آغاز دور برگشت لیگ برتر،‌ مقابل بانک شهر کشتی بگیرد،‌ گفت:‌ حتما در دور برگشت شاهد کشتی‌های بهتری از بچه‌ها هستیم. در چند وزن هم تقویت شدیم، کشتی‌گیران‌مان به آمادگی بهتری رسیدند.

سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت البرز خاطرنشان کرد:‌ تا اینجا که اندازه بضاعت‌مان بودیم و بچه‌ها طبق هدفی که داشتیم کشتی گرفتند. می‌خواستیم کشتی‌گیران جوان و آنهایی که از میدان دور بودند در رقابت باشند و آن هدفی که خود تیم بر پایه آن تشکیل شد همین بود. مسئولان تیم و کسانی که بانی حضور در لیگ برتر شدند، هدف‌شان حضور جوانان و میدان دادن به آنها بود که این هدف محقق شد.

 

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn