کد خبر : 118692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
0 بازدید

بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت

بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت

برای مسافرت رفتن داشتن خودروی با کیفیت و راحت تجربه جذابی را برای مسافران می‌سازد. به خصوص در مسافت‌های طولانی که خودرو باید کابین بزرگ داشته باشد و فضای کافی را برای وسایل سفر در اختیار مسافران قرار دهد. ماشین‌های ایرانی متنوعی برای مسافرت‌های جاده‌ای افراد وجود دارد که امکان سفر در مسافت‌های طولانی را

بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت

برای مسافرت رفتن داشتن خودروی با کیفیت و راحت تجربه جذابی را برای مسافران می‌سازد. به خصوص در مسافت‌های طولانی که خودرو باید کابین بزرگ داشته باشد و فضای کافی را برای وسایل سفر در اختیار مسافران قرار دهد.

ماشین‌های ایرانی متنوعی برای مسافرت‌های جاده‌ای افراد وجود دارد که امکان سفر در مسافت‌های طولانی را به افراد می‌دهد. شناخت این ماشین‌های کارآمد و مناسب جاده برای سفر ضروری است و حتی می‌توانید با اجاره ماشین در شیراز آن را تجربه کنید. در ادامه ۱۰ تا از بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت را معرفی می‌کنیم.

شاهین 

اگر شما هم به دنبال یک خودروی ایرانی مناسب سفر می‌گردید، شاهین انتخاب جذابی است؛ این ماشین از جمله جدیدترین اتوموبیل‌های تولیدی شرکت سایپا به شمار می‌رود که گیربکس دستی دارد. مصرف سوخت شاهین حدود ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است و نسبتا مصرف پایینی نسبت به خودروهای ایرانی دارد.

به همین دلیل یکی از ماشین‌های استاندارد به شمار می‌رود که متناسب با استاندارد آلایندگی یورو ۵ طراحی شده است. ترمزهای دیسکی خنک‌کننده و صندوق عقب با ظرفیت ۴۲۰ لیتر از دیگر مزایای این ماشین ایرانی به شمار می‌رود.فضای داخلی آن بسیار خوب طراحی شده و مناسب سفرهای جاده‌‌ای است. صندلی‌های راحت و امکانات رفاهی درون کابین شاهین را به یکی از بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت تبدیل کرده است.

دنا پلاس بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت

با توجه به عملکرد مفید دنا می‌توانید دنا پلاس را اجاره ماشین در شیراز از امپراطور رنت امتحان کنید؛ این خودرو مناسب سفر است که هیچ تفاوت فنی با دنا معمولی ندارد. دنا پلاس خودرویی راحت تولید ایران خودرو محسوب می‌شود که امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فضای کافی برای یک خانواده پنج نفره نیز دارد.

سمند سورن برای سفرهای خانوادگی

می‌توان گفت که انواع خودروهای سمند بهترین ماشین‌های ایرانی به شمار می‌روند که از جمله محصولات ایران خودرو محسوب می‌شوند. سمند با صندوق عقب به راحتی پاسخگوی نیازهای مسافران ۴ تا ۵ نفر است و می‌توانند سفری لذت‌بخش و محبوب را تجربه خواهند کرد.

سیستم تعلیق سمند رضایت سرنشینان را فراهم می‌کند و افراد به راحتی می‌توانند در مسافت‌های طولانی در این خودرو احساس راحتی کنند. سیستم ایمنی مناسب و موتور قدرتمند از دیگر ویژگی‌های سمند سورن ELX برشمرده می‌شود.

بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت

تارا

از دیگر خودروهای باکیفیت ایران خودرو را می‌توان تارا معرفی کرد؛ تارا مصرف سوخت متعادلی در جاده و مسافت‌های طولانی دارد و کیفیتی سواری آن مناسب است. صندوق عقب آن حدود ۶۴ لیتر است و از بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت به شمار می‌رود.تارا موتور تیوفایو دارد که بسیار برای سفرهای جاده‌ای مناسب است و در کنار کابین جذاب آن را به یک خودروی مجهز و راحت تبدیل کرده است. تارا را می‌توانید با اجاره خودرو در شیراز از امپراطور رنت تجربه کنید.

کیاتو سراتو با سیستم ایمنی قدرتمند

اگر به خودروهای مونتاژ علاقه‌مندید، کیاتو سراتو گزینه مناسبی است. این خودروی مدرن نسبتا جمع‌جور است ولی فضای داخلی مناسب و جاداری دارد. برای سفرهای پنج‌نفره گزینه جذابی است و شما می‌توانید با آن به مسافرت‌های خانوادگی طولانی بروید.

کیاتو سراتو به ترمزهای ABS و EBD مجهز است و از دیگر امکانات آن می‌توان پدال‌های استاندارد، کیسه هوا و مصرف سوخت پایین آن اشاره کرد. کیاتو سراتو خودروی مونتاژ سایپا است که از نظر کیفیت و تست‌های ایمنی نمره بالایی دارد و یکی از بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت محسوب می‌شود.

تندر ۹۰

اجاره خودروهای متنوع گزینه جذابی است که افراد می‌توانند تجربه متنوع و شیرینی برای خود در سفر بسازند. تندر ۹۰ از جمله خودروهای مونتاژ محسوب می‌شود که مونتاژ شرکت ایران خودرو است. از ویژگی‌های تندر ۹۰ را می‌توان گیربکس قدرتمند، تجهیزات ایمن، استحکام بدنه و… معرفی کرد.

تندر ۹۰ یا ال ۹۰ برای سفرهای طولانی ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد و استحکام بدنه و تجهیزات ایمنی از دیگر مزایای آن به شمار می‌رود. همچنین تندر ۹۰ از نظر مصرف سوخت کم‌مصرف است و حدود ۶/۸ لیتر در صد کیلومتر محاسبه می‌شود.

پرشیا

پرشیا یکی دیگر از انتخاب‌های ایده‌آل برای سفر به شمار می‌رود. پژو پرشیا فضای داخلی مناسبی برای سفرهای خانوادگی دارد و صندلی‌های راحت و فضای کافی برای سرنشینان از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود. صندوق عقب جادار امکان حمل چمدان‌ها و لوازم سفر را برای مسافران فراهم می‌کند.

این ماشین موتوری ۱.۸ لیتری دارد و موجب راندمان بالا و مصرف سوخت قابل قبول نیز می‌شود. پرشیا استهلاک پایینی دارد و نگهداری آن ساده و راحت است. طراحی زیبا و قیمت مناسب آن از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود قیمت پرشیا مناسب است.

پژو ۲۰۶

یکی از خودروهای محبوب ایران خودرو را می‌توان پژو ۲۰۶ معرفی کرد؛ خودروهای ۲۰۶ صندوقدار فضای مناسب برای وسایل و چمدان‌ها در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین ۲۰۶ صندوقدار ظاهری زیبا و جوان‌پسند دارد که برای سفر گزینه مناسبی است.

کابین داخلی خودرو بسیار مناسب است و صندلی‌های آن موجب خستگی سرنشینان در طول مسیر نمی‌شود. قیمت مناسب‌تر پژو ۲۰۶ آن را به گزینه‌ بهتری برای خرید تبدیل کرده است اما از نظر ایمنی نسبت به خودروهای معرفی‌شده پایین‌تر است.

بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت

برلیانس H330

برلیانس H330 یکی دیگر از خودروهای مناسب برای سفر محسوب می‌شود که ظاهری زیبا و جذاب دارد. این خودرو از نظر ایمنی سطح بالایی دارد و گیربکس اتوماتیک از مزیت‌های بزرگ آن به شمار می‌رود. برلیانس کابینی راحت و جادار دارد که امکان سفرهای جاده‌ای طولانی را فراهم می‌کند.

برلیانس ترمزهای باکیفیتی دارد و امکانات متنوعی را در اختیار راننده و مسافران قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های آن را می‌توان مصرف سوخت مناسب، صندلی‌های راحت، آسودگی خیال از نظر ایمنی معرفی کرد. با اجاره ماشین در شیراز این خودرو را تجربه کنید.

هایما S5

برای رفتن به سفرهای جاده‌ای نیازی به خرید خودرو ندارید و حتی با اجاره خودرو در شیراز می‌توانید به مسافرت‌های طولانی بروید. هایما از جمله خودروهای با کیفیت ایران خودرو به شمار می‌رود که طراحی زیبا و چشم‌نواز دارد.این ماشین کابینی جادار با فضای کافی در اختیار مسافران قرار می‌دهد و برای مسافت‌های طولانی گزینه خوبی است. هایما با شاسی بلند طراحی شده است و کیفیت بدنه بالایی نیز دارد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به بررسی ۱۰ تا از بهترین بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت پرداختیم؛ اجاره کردن خودرو تجربه شیرین مسافرت را برای شما امکان‌پذیر می‌کند و می‌توانید با مراجعه به اجاره خودرو در شیراز امپراطور رنت بهترین تجربه را برای خود بسازید.خودروهای متنوعی برای اجاره در امپراطور رنت وجود دارد می‌توانید از خودروهای اقتصادی با کیفیت ایرانی تا لوکس و لاکچری را برای کرایه انتخاب کنید. تجربه جذاب با خدمات متنوع از جمله مزیت‌های اجاره خودرو در امپراطور رنت به شمار می‌رود. همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی مورد نظرتان را رایگان رزرو کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn