کد خبر : 118808
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
19 بازدید

استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسان!

استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسان!

به گزارش خبرزگزاری برنا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرد: «امروز علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که برای سفری کاری باید تهران را ترک می‌کرد، ساعتی زودتر از زمان پرواز خود به فرودگاه مهرآباد تهران رفت تا با بازیکنان و کادرفنی جدید استقلال دیداری داشته باشد.  علی عسکری پس از خوش و بش با بازیکنان

به گزارش خبرزگزاری برنا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرد: «امروز علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که برای سفری کاری باید تهران را ترک می‌کرد، ساعتی زودتر از زمان پرواز خود به فرودگاه مهرآباد تهران رفت تا با بازیکنان و کادرفنی جدید استقلال دیداری داشته باشد. 

علی عسکری پس از خوش و بش با بازیکنان استقلال، به آن‌ها خسته نباشید گفت و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا آرزو موفقیت کرد. مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس همچنین به اعضای کادرفنی جدید استقلال خوشامد ویژه گفت و برای آن‌ها در دوره جدید فعاليت‌‌شان در پر افتخارترین باشگاه ایرانی قاره آسیا آرزوی موفقیت کرد.

علی عسکری در بخشی از صحبت‌های خود با موسیمانه، گفت: ما می‌خواهیم استقلال با هدایت شما به جایگاه واقعی خود یعنی صدر جدول و موفقیت‌هایی که باعث شادی هواداران می‌شود، برسد.

مراسم معارفه سرمربی و کادر فنی جدید استقلال روز جمعه در تهران برگزار خواهد شد تا پیتسو موسیمانه فعالیت خود را با تیم فوتبال استقلال به صورت رسمی آغاز کند.»

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn