کد خبر : 118887
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
0 بازدید

چهره مطرح دنیای مُد متهم شد

چهره مطرح دنیای مُد متهم شد

به گزارش پارسینه پلاس، مدیر سابق شرکت پوشاک «ابرکرومبی اند فیچ» به بهره‌کشی جنسی از مردان مدل جوان متهم شده است. کیفرخواست مایک جفریس و دیگران در بروکلین نیویورک مطرح شده است. به دنبال تحقیقات بی‌بی‌‍سی و اسناد دیگر، دادستانی آمریکا اتهامات مربوط به طعمه‌گذاری برای جوانان دوستدار مدلینگ و بهره کشی جنسی از آنان

به گزارش پارسینه پلاس، مدیر سابق شرکت پوشاک «ابرکرومبی اند فیچ» به بهره‌کشی جنسی از مردان مدل جوان متهم شده است. کیفرخواست مایک جفریس و دیگران در بروکلین نیویورک مطرح شده است.

به دنبال تحقیقات بی‌بی‌‍سی و اسناد دیگر، دادستانی آمریکا اتهامات مربوط به طعمه‌گذاری برای جوانان دوستدار مدلینگ و بهره کشی جنسی از آنان توسط جفریس و چند نفر دیگر را مطرح کرد. بریون پیس، دادستان ایالات متحده گفت که افراد قدرتمند برای مدت طولانی از جوانانی که آرزوی شغل در مد و سرگرمی را داشتند، سوء استفاده جنسی کرده اند.

متهمان شامل جفریس ۸۰ ساله، شریک زندگی او متیو اسمیت ۶۱ ساله و جیمز جاکوبسون ۷۱ ساله هستند که گفته می شود مردان را برای آنها استخدام می‌کرد. هر یک از متهمان به یک فقره قاچاق جنسی و ۱۵ مورد فحشا بین ایالتی مربوط به ۱۵ قربانی ناشناس بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۵ متهم شدند.

جفریس و جیکوبسون با وثیقه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری آزاد شدند. اگر اتهامات این افراد ثابت شود آنها به حبس ابد محکوم خواهند شد.

منبع: شفقنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn