کد خبر : 118900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
0 بازدید

شمارش معکوس برای طلسم‌شکنی مهاجم پرسپولیس

شمارش معکوس برای طلسم‌شکنی مهاجم پرسپولیس

به گزارش خبرجو۲۴،  عملکرد ژوآئو در چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد ضعیفی نبوده اما این یک واقعیت است که او هنوز موفق به گلزنی نشده و نتوانسته اولین انتظار از خودش که گلزنی است را برآورده کند. این مهاجم ملی پوش در بازی هایی که برای پرسپولیس بازی کرده به خوبی توانسته در جریان بازی

به گزارش خبرجو۲۴،  عملکرد ژوآئو در چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد ضعیفی نبوده اما این یک واقعیت است که او هنوز موفق به گلزنی نشده و نتوانسته اولین انتظار از خودش که گلزنی است را برآورده کند.

این مهاجم ملی پوش در بازی هایی که برای پرسپولیس بازی کرده به خوبی توانسته در جریان بازی اثرگذار باشد و با حضور به موقع و دخالت‌هایش روند بازی را تغییر دهد. از همان اولین بازی در لیگ که تک حرکتی که در بازی با استقلال داشت تاثیر زیاد خود را در هجوم منجر به گل سرخ ها نشان داد و در بازی آخر لیگ مقابل چادرملو نیز بارها با حرکات پا به توپ و پاس های مناسبی که ارسال کرد نقش خودش را به خوبی در این پیروزی ایفا کرد.

اما این یک واقعیت است که او تاکنون ۵ بار برای پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت و ذخیره به میدان رفته و هنوز موفق به گلزنی نشده است. آماری که به هیچ وجه آمار خوبی نیست. از سوی دیگر گل نزنی عیسی آل کثیر و علی علیپور نیز فشار مضاعفی را به خط حمله این تیم وارد کرده است.

از این رو باید منتظر بود و دید لوکاس ژوآئو بالاخره چه زمانی طلسم شکنی کرده و موفق می شود تا اولین گلش را در رقایت های داخلی و آسیایی به ثمر برساند.

منبع: خبر ورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn