کد خبر : 118918
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
1 بازدید

تاخیر در اکران فیلم “Blade ” و اعلام تاریخ جدید برای اکران “Predator”

تاخیر در اکران فیلم “Blade ” و اعلام تاریخ جدید برای اکران “Predator”

به گزارش بازیگر 360 ، والت دیزنی با اعمال تغییراتی در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود، طرفداران سینما را غافلگیر کرد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، تعلیق نامعلوم اکران فیلم بسیار انتظار رفته “بلید” با بازی ماهرشالا علی است. این تصمیم در پی مشکلات متعدد تولید، از جمله نبود کارگردان ثابت و تاخیرهای مکرر در

به گزارش بازیگر 360 ، والت دیزنی با اعمال تغییراتی در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود، طرفداران سینما را غافلگیر کرد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، تعلیق نامعلوم اکران فیلم بسیار انتظار رفته “بلید” با بازی ماهرشالا علی است. این تصمیم در پی مشکلات متعدد تولید، از جمله نبود کارگردان ثابت و تاخیرهای مکرر در مراحل ساخت، اتخاذ شده است.

در مقابل، شرکت دیزنی تاریخ اکران فیلم “Predator: Badlands” را به جای “بلید” در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ تعیین کرده است. این فیلم جدید از سری “Predator” که توسط دن تراختنبرگ (کارگردان فیلم موفق “Prey”) کارگردانی می‌شود، قرار است در سینماها اکران شود. تاکنون تنها حضور ال فانینگ در این فیلم تایید شده است و جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت‌ها منتشر نشده است.

با اینکه “بلید” به طور موقت از جدول اکران خارج شده است، اما دیزنی برنامه‌های بلندمدت خود برای دنیای سینمایی مارول را فراموش نکرده است. این شرکت تاریخ اکران سه فیلم بدون نام از این دنیای سینمایی را برای سال ۲۰۲۸ تعیین کرده است. این سه فیلم به ترتیب در تاریخ‌های ۱۸ فوریه، ۵ مه و ۱۰ نوامبر ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

در همین حال، توسعه فیلمنامه “بلید” همچنان ادامه دارد. اریک پیرسون، نویسنده باسابقه‌ای که در کارنامه خود آثاری چون “چهار شگفت‌انگیز”، “بیوه سیاه”، “تاندربولتز”، “ثور: راگناروک” و “گودزیلا در مقابل کونگ” را دارد، در حال حاضر مسئولیت نگارش نسخه جدید فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. پیش از او، مایکل گرین نیز نسخه قبلی فیلمنامه را بازنویسی کرده بود.

در مجموع، این تغییرات در برنامه اکران دیزنی نشان می‌دهد که ساخت فیلم‌های بزرگ و پیچیده با چالش‌های بسیاری همراه است و گاهی اوقات نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn