کد خبر : 118935
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
0 بازدید

آغاز یک افسانه جدید؛ سریال خدای جنگ در آستانه تولید

آغاز یک افسانه جدید؛ سریال خدای جنگ در آستانه تولید

به گزارش بازیگر 360 ، تغییرات بزرگی در پروژه اقتباس تلویزیونی بازی محبوب “خدای جنگ” رخ داده است. پس از جدایی تیم قبلی سازنده، حالا رونالد دی. مور، خالق سریال تحسین‌شده “برای تمام بشریت”، به عنوان شورانر، نویسنده و مدیر تولید اجرایی این پروژه بزرگ انتخاب شده است. مور که پیش از این با سریال‌های

به گزارش بازیگر 360 ، تغییرات بزرگی در پروژه اقتباس تلویزیونی بازی محبوب “خدای جنگ” رخ داده است. پس از جدایی تیم قبلی سازنده، حالا رونالد دی. مور، خالق سریال تحسین‌شده “برای تمام بشریت”، به عنوان شورانر، نویسنده و مدیر تولید اجرایی این پروژه بزرگ انتخاب شده است.

مور که پیش از این با سریال‌های موفق دیگری چون “ناوبر فضایی گالاکتیکا” و چندین قسمت از مجموعه “پیشتازان فضا” شناخته می‌شود، با پیوستن به تیم “خدای جنگ”، نوید یک روایت قوی و جذاب را می‌دهد. تجربه او در خلق داستان‌های حماسی و علمی-تخیلی، به همراه جایزه پیبادی که برای سریال “آوتلندر” دریافت کرده، او را به گزینه ایده‌آلی برای هدایت این پروژه تبدیل کرده است.

تغییرات در تیم سازنده

این تغییرات در حالی رخ می‌دهد که شرکت‌های سونی پیکچرز و مترو گلدوین مایر تصمیم گرفته‌اند جهت جدیدی را برای سریال “خدای جنگ” در پیش بگیرند. با این حال، برخی از اعضای اصلی تیم تولید همچنان در پروژه باقی مانده‌اند. کوری بارلوگ و یومی یانگ از استودیو سانتا مونیکا، اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز، هرمن هالست از پلی استیشن و روی لی از شرکت ورتیگو، به عنوان مدیران تولید اجرایی به کار خود ادامه خواهند داد.

آینده سریال “خدای جنگ”

با این تغییرات گسترده، آینده سریال “خدای جنگ” همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما با حضور رونالد دی. مور و سایر اعضای باتجربه تیم تولید، امیدواریم شاهد یک اقتباس تلویزیونی باشکوه و وفادار به دنیای بازی باشیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn