کد خبر : 118948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
2 بازدید

وینیسیوس جونیور ستاره‌ای که نامش با پله تداعی می‌شود

وینیسیوس جونیور ستاره‌ای که نامش با پله تداعی می‌شود

بازدید:۳ صد آنلاین | آمیلیو بوتراگوئنو، آقای گل سابق رئال مادرید، در مورد درخشش وینیسیوس جونیور گفت: “او خودِ پله است. به گزارش صد آنلاین،در دنیای فوتبال، بازیکنانی هستند که با عملکردهای استثنایی خود، نه تنها قلب هواداران را تسخیر می‌کنند، بلکه نامشان در تاریخ ورزش جاودانه می‌شود. یکی از این ستاره‌ها، وینیسیوس جونیور است که

وینیسیوس جونیور ستاره‌ای که نامش با پله تداعی می‌شود

بازدید:۳

صد آنلاین | آمیلیو بوتراگوئنو، آقای گل سابق رئال مادرید، در مورد درخشش وینیسیوس جونیور گفت: “او خودِ پله است.

به گزارش صد آنلاین،در دنیای فوتبال، بازیکنانی هستند که با عملکردهای استثنایی خود، نه تنها قلب هواداران را تسخیر می‌کنند، بلکه نامشان در تاریخ ورزش جاودانه می‌شود. یکی از این ستاره‌ها، وینیسیوس جونیور است که در شب گذشته، در دیدار رئال مادرید برابر دورتموند، نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد. این بازی در شرایطی آغاز شد که رئال با دو گل عقب بود، اما وینیسیوس با یک هت‌تریک، موجب بازگشت تیمش به میدان شد و پیروزی 5-2 را برای آن‌ها به ارمغان آورد. در این میان، آمیلیو بوتراگوئنو، آقای گل سابق رئال، وینیسیوس را به پله بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال برزیل تشبیه کرده است.

 

 

 وینیسیوس جونیور دیشب با درخشش بی‌نظیر خود در زمین بازی، توجه همه را به خود جلب کرد و به اعتقاد بسیاری، شایسته دریافت توپ طلا است. این بازیکن برزیلی در شرایطی که رئال مادرید در ابتدا با دو گل عقب افتاده بود، با هت‌تریک خود به تیمش کمک کرد تا در نهایت با نتیجه 5-2 پیروز میدان شود.

 

امیلیو بوتراگوئنو، که در گذشته یکی از ستاره‌های رئال مادرید بود و به عنوان آقای گل تاریخ این باشگاه شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای با اشاره به درخشش وینیسیوس گفت: “او من را یاد پله می‌اندازد. دیشب او چنان گل زیبایی زد که تمام کسانی که عاشق فوتبال هستند از ته دل لذت بردند. من واقعاً کیف کردم. وینی بازیکنی است که شما را احساساتی می‌کند.”

 

وینیسیوس حالا به عنوان نامزد اصلی توپ طلا شناخته می‌شود و درخشش او در دیدارهای مهم فصل گذشته، بخصوص در فینال سوپرجام و چمپیونزلیگ، موجب افزایش شانس او برای کسب این جایزه شده است. او فصل گذشته را با 27 گل و 11 پاس گل به پایان رساند، و هت‌تریک تاریخی‌اش در برابر بارسلونا و گل پیروزی‌بخش در فینال مقابل دورتموند، او را در کانون توجهات قرار داده است.

 

در حالی که بسیاری از منتقدان در ابتدا نسبت به شایستگی او برای دریافت توپ طلا شک داشتند، اکنون با توجه به نمایش‌های اخیرش، نظرات به سمت او تغییر کرده است و به نظر می‌رسد که وینیسیوس جونیور در آستانه ورود به دنیای بزرگان فوتبال جهان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn