کد خبر : 119076
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
1 بازدید

درخشش بازیگر گاندو در مسترکلاس سینمایی + عكس

درخشش بازیگر گاندو در مسترکلاس سینمایی + عكس

به گزارش بازيگر 360 ،‌جدیدترین تصویر از بازیگر نقش رسول در سریال گاندو در حاشیه رویداد مسترکلاس «شکوه سینما» منتشر شد. این رویداد که با حضور چهره‌های برجسته صنعت سینما برگزار شد، فرصتی را برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات میان هنرمندان و شرکت‌کنندگان فراهم کرد. حضور رسول در این مراسم، توجه بسیاری از علاقه‌مندان

به گزارش بازيگر 360 ،‌جدیدترین تصویر از بازیگر نقش رسول در سریال گاندو در حاشیه رویداد مسترکلاس «شکوه سینما» منتشر شد.

این رویداد که با حضور چهره‌های برجسته صنعت سینما برگزار شد، فرصتی را برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات میان هنرمندان و شرکت‌کنندگان فراهم کرد. حضور رسول در این مراسم، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کرد.

مجید نوروزی، متولد 20 فروردین 1370 در تهران، از هنرپیشگان سینما و تلویزیون است. او در سال 1381 با قبولی در تست بازیگری مدرسه، به کانون حر معرفی شد و زیر نظر سید جواد هاشمی به آموزش بازیگری پرداخت. اولین تجربه کوتاه او در یک سریال تلویزیونی به سال 1383 برمی‌گردد. او در سال 1384 با اجرای نمایشنامه‌خوانی “عنکبوت” به کارگردانی رضا جابری انصاری به صحنه رفت.

پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان کمال‌الملک در رشته نمایش، مقطع کارشناسی بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز به پایان رساند. نخستین نقش حرفه‌ای او در تلویزیون، در سریال “ماه و پلنگ” در سال 1395 بود و سال بعد در سریال مناسبتی “زیر پای مادر” حضور یافت.

کارنامه او شامل فیلم‌های سینمایی: “تارا”، “مصلحت”، “دوزیست”، “زنبور کارگر”، “لحظه‌ای و دیگر هیچ”، “4”، “مصلحت نظام”، “محکومین”، “ضربه فنی” و سریال‌هایی چون “چرخ و فلک”، “ماه و پلنگ”، “زیر پای مادر”, “نجوا”، “در حاشیه 1”، “ستاک”، “گاندو 1 و 2” است. نوروزی به خاطر بازی در نمایش رادیویی “جن بچه در حجله عریان” در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر تقدیر شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn