کد خبر : 119179
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۸
1 بازدید

زور ایران به کره شمالی نرسید

زور ایران به کره شمالی نرسید

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران دومین بازی خود در مقدماتی جام ملت‌ها را با شکست پشت سر گذاشت. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دومین بازی خود در گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا به مصاف کره شمالی رفت که نیمه

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران دومین بازی خود در مقدماتی جام ملت‌ها را با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دومین بازی خود در گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا به مصاف کره شمالی رفت که نیمه اول این بازی در نهایت برتری ۴ بر یک حریف تمام شد.

عرفان خدادایان در دقیقه ۵+۹۰ تک گل ایران را به ثمر رساند. ری کانگ ریم (۲۲) کیم یو جین (۵۰) و چوئه سونگ هون (۷۶_پنالتی) و پاک کوانگ سونگ (۹۰) هم برای کره موفق به گلزنی شدند.

ماهان مشابه، ابوالفضل کاظمی، محمدرضا بنی تمیم، مرتضی علی بالدی (۷۸_ امیرحسین شجاعی)، محمد امین حسینی، عرفان یوسف زاده، علی جلوخانی، محراب بادله (۵۵_ عرفان خدادادیان)، امید قره چماقلو (۶۹_ ماهان علیپور)، امیرمحمد بوستانی (۶۹_ ایلیا احمدی منش) و سلمان غفاری (۷۸_علیرضا یاری نسب) در این بازی برای ایران به زمین رفتند.

عبدالله ظفر عربستانی با کمک کمک داورانی از اندونزی و بوتان قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

کره شمالی با این پیروزی ۹ امتیازی شده و صدرنشینی را حفظ کرد. ایران نیز با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سوریه در رتبه دوم باقی ماند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn