کد خبر : 119206
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۴۳
9 بازدید

دوست دارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم/شمس آذر نه ترسو است نه دفاعی

دوست دارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم/شمس آذر نه ترسو است نه دفاعی

علی آزادمنش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص رویارویی شمس آذر با پرسپولیس در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم پر مهره و قوی است آنها چندین سال است که در لیگ برتر موفق عمل کرده‌اند و ما کار سختی را مقابل این تیم در پیش داریم.

علی آزادمنش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص رویارویی شمس آذر با پرسپولیس در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم پر مهره و قوی است آنها چندین سال است که در لیگ برتر موفق عمل کرده‌اند و ما کار سختی را مقابل این تیم در پیش داریم. قطعا پرسپولیس را آنالیز می‌کنیم و محکم‌تر و بابرنامه‌تر تمرینات‌مان را پیش می‌بریم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. مطمئنا شمس آذر در این بازی تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. 

وی افزود: پیروز شدن مقابل پرسپولیس کار آسانی نیست از طرفی کار سختی هم نیست، جذابیت فوتبال به همین غیرقابل پیش‌بینی بودنش است. گاهی نتایجی رقم می‌خورد که دور از ذهن هواداران است، به مردم قزوین قول می‌دهیم که مثل همیشه یک بازی خیلی خوب مقابل پرسپولیس ارائه دهیم. نیاز نیست این مسائل را مطرح کنم هواداران ما مسابقات ما را دیده‌اند، ما بیشتر امتیازات‌مان را خارج از خانه کسب کرده‌ایم الان هم نمی‌رویم که مقابل پرسپولیس دفاع کنیم، شمس آذر تیم ترسو و دفاعی نیست.

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خصوص گلزنی مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ انگیزه‌ کافی را دارم و خیلی دوست دارم بتوانم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم. در این زمینه تمام تلاشم را خواهم کرد. من دوست دارم در هر بازی بتوانم به تیمم کمک کنم این کمک می‌تواند گل، پاس گل، بازی خوب یا و … باشد، فرقی نمی‌کند. مقابل پرسپولیس هم دوست دارم به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn